Im back in Paris (again...) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Im back in Paris (again...) - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Im back in Paris (again...)

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

29 Juli 2013 | Frankrijk, Parijs

LIEBSTE TROESKAS!

En ik ben weer in Parijs, het harde werken kan weer beginnen. Het is een zware tijd geweest en het blijft nog steeds moeilijk. Maar nog 2,5 maand strijden en ik ben klaar!

Woensdag 24 Juli BACK TO BOISERIE. FML

Vandaag was het dan zo ver, ik ging weer naar Parijs. Papa, mama, am en cary brachten me naar schiphol. Ik reis wat af zo! In de trein zat ik wel weer 1e klas, niet zo decadent als de vorige keer in een aparte salon. Maar goed, er was wijn (wat mijn leven een stukje beter maakte aangezien ik niet echt zin had om terug te gaan) en gelukkig duurde de reis niet zo lang. Ik zat naast een vrouw die voor philips werkte en die presentaties moest gaan houden in Parijs. Het was wel gezellig.
Eenmaal op gare du nord, moest ik gaan zoeken naar de trein om weer naar Disney te gaan.
Eerst een halte met een andere trein, om daar vervolgens weer in een andere trein te stappen. Ja, wat een gedoe. In Nederland is het veel overzichtelijker dan hier, maar we komen er wel!
Toen ik in de goede trein zat was het gewoon wachten. En weer terug op chessy moest ik wachten op de bus. Eindelijk was ik terug in de Boiserie, niet dat ik dat heel leuk vond ofzo. Mama had vega lasagne gemaakt, dus dat had ik maar gegeten, en s’avonds nog even hardgelopen. Maar dat doe ik ook nooit meer. Er kwam een auto echt met 180 aangescheurd, knalt zo tegen de rotonde aan en spint een paar keer in het rond en glijd over de weg heen. Na 2 minuten racede hij weer weg, en niet lang er na reden er 2 politie auto’s met sirenes aan. Oke, fijne buurt. Linda was ook onderweg terug naar boiserie dus hebben nog even gekletst. Daarna maar weer naar bed want morgen heb ik ochtenddienst. Great…..


Donderdag 25 Juli 1e werkdag (na verlof)

Oke het is nu 6.10, en ik moet proberen om me lichaam uit bed te krijgen. Wat een drama. Nou kop onder de kraan dus en snel wat aantrekken. Veel tijd had ik natuurlijk niet omdat ik ’s ochtend echt een ramp ben. Het was goed om mijn collega’s weer allemaal te zien. De dag ging gelukkig vrij snel al had ik niet echt veel energie meer. Toen ik terug was in de boiserie, na nog met Angel gekletst te hebben in de bagage ruimte heb ik nog een deel van de lasagne van mutti opgegeten en daarna weer naar bed gegaan.

Vrijdag 26 Juli DISNEY TOP!

Vandaag was het weer een lange dag. Ik werk ook liever ’s avonds dan ’s ochtends. Vandaag bij de brieving werd er door de manager goed duidelijk gemaakt dat er niemand meer in de bagagerie mag staan tenzij je daar moet werken voor de dag. Maar ook na het werk mag je daar niet meer plakken. Want je kan afleidend zijn voor je collega’s. Oke ik geef toe, totally busted. Het is er gewoon erg gezellig. Maar ik zal er wel mee stoppen voordat ze me tue-tueren. (aka killllll) Maar ik kreeg ook een brief van de manager van de Disney top. Ik heb een aantal complimenten van de gasten gehad en die zijn door gegaan naar het management. Dus ik heb een offciële bedank-brief gekregen. Toch wel leuk. Dat maakt mijn dag weer goed.

Zaterdag 27 juli HEY! I THINK IM GONNA MARRY YOU!

Het was weer een lange dag werken vandaag, het lijkt wel of ik guest situations aantrek. Maar die dagen heb je er ook bij zitten. Na het werken gingen we met een aantal collega’s een filmpje maken voor Fatima. Fatima is een Portugese ex collega (die ook mee deed aan het kanoen) en omdat ze gaat trouwen gaan we een lipdub maken een soort playback filmpje met alle collega’s die mee willlen doen. Het was echt heel komisch. Heb sneaky een paar foto’s gemaakt want mijn bloggie moet ook opgefleurd worden! Na het filmen zijn we naar de sportsbar gegaan. Een leuke dag dus!

Zondag 28 juli What’s wrong with your face?!?

Het is weer feest vandaag! IK weet niet hoeveel pennen ik al gesloopt heb in Cheyenne maar het was weer raak. Deze keer niet alleen op mijn handen en op mijn kostuum, maar ook op mijn wangen alsof ik camouflage strepen op mijn wangen had gezet. Ik kon zo bij het smurfen leger, aangezien de inkt nog steeds paars blauw is. Ik was bezig met een check in in het Italiaans, en er stond een mega rij. Joachim kwam naar mij toe, en keek me verschrikt aan. What happend to your face??? Verdomme. Het was PARTOUT! Hij had het van me over genomen zodat ik het even kon fixen. Toen ik achter bij rooms control kwam snapte ik niet hoe deze gast me serieus aan heeft kunnen kijken. Wat een ellende. Ik kon toen mooi weer door naar de keuken om het met alcohol, water en zeep het er af te schrobben. Maar het maakt me niets uit, want morgen ben ik weer vrij! YAY!!!

Maandag & dinsdag (29 -30)

Het is alweer weekend, gelukkig ging deze week redelijk snel voor bij! Heb mijn vrije dagen weer nuttig doorgebracht, met slapen rusten en boodschappen doen. Ook de was moest weer gedaan worden en schoon maken natuurlijk. Op dinsdag ben ik nog even naar Val d’europe geweest met Linda om een nieuw topje te scoren voor het feest op de ranch aankomende vrijdag. Wat gaan de vrije dagen snel. Morgen al weer werken! Tot de volgende bloggies dan maar..

Kusjes uit Parijs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 96324

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: