J'reste debout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu J'reste debout - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

J'reste debout

Blijf op de hoogte en volg Marit

10 September 2013 | Frankrijk, Parijs

Liebste Troeskas!

Monday = Blijday! Ik ben lekker vrij vandaag, heerlijk. Ik heb lekker niks gedaan en de hele dag films gekeken. Is ook wel een keertje fijn. Dinsdag ben ik samen met Linda naar de kapper geweest want dat haar van mij zag er niet meer uit. Verder zijn we nog even naar de sephora geweest, nieuwe poeder en eyeliner gehaald, en bij de subway geweest. En ik heb nog cd’s van Sexion D’Assaut gekocht voor in de auto. :) “s avonds hebben we een poging gedaan tot pizza’s bestellen, maar dat ging niet zo goed. Dus heeft Chloe voor ons besteld. Lekker. Haha. Een echte pizza! Daarna heb ik de knoop doorgehakt, ik heb kaartjes gekocht voor Urban Peace, met onder andere Sexion D’assaut, Maitre Gims & Stromae! Super vet! Nu alleen nog vrij regelen en een slachtoffer vinden die met me mee gaat...

Woensdag tot en met zaterdag heb ik weer lekker gewerkt. Het is nog steeds aardig druk in Cheyenne. Eigenlijk zit het hotel wel bijna het hele jaar vol. Maar dat houd je bezig. Ik heb weer een pluto kaart in de pocket, nice! En bij de post kreeg ik eindelijk mijn sephora ‘blackcard’, volgens mij heb ik iets teveel gekocht de afgelopen tijd, haha. Vrijdag ochtend ben ik nog wat wezen drinken met Hathem en ’S avonds in de bagagerie gewerkt samen met Faouzi.
Na werk heeft Maria me terug naar Magny gebracht.
Zondag heeft Titi mijn verzoek goedgekeurd, ik kan dan alleen niet naar de outing maar wel naar Sexion D’Assaut! En Hathem wil wel mee dus hij heeft ook vrij gevraagd. YAY! Naar Maitre gims!

Maandag heb ik niet zoveel gedaan alleen maar de titanic gekeken met Linda en Dylan en monsieur Pipi. (Dylans knuffel) En dinsdag wat boodschappen gedaan en alleen gerelaxt. Even bijkomen van de afgelopen weken. Oh voordat ik het vergeet, ik heb ook een WATI B shirt besteld! Haha. Finally.

Nog even en dan al naar het concert! YAY!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 96312

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: