THE FINAL COUNTDOWN - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu THE FINAL COUNTDOWN - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

THE FINAL COUNTDOWN

Blijf op de hoogte en volg Marit

07 Oktober 2013 | Frankrijk, Parijs

Hela Troeskas!


30 september tot 7 oktober


Wat was dat concert gaaf! Helaas moest ik zondag werken (lange nacht) maar maandag en dinsdag lekker vrij. Ik ben met Markus naar het Oktober Fest in Parijs geweest! Daar hebben we een Duitse film gezien met Franse ondertiteling. Hoe internationaal is dat! Het was wel gezellig en daarna hebben we nog wat gedronken, en ben ik weer terug naar Magny gegaan zodat ik de laatste bus nog kon pakken.

Op werk bij de brieving had Fabio aparte Disney pins voor 2 medewerkers. Het is een speciale onderscheiding en je ontvangt het alleen als je de sept cles de la magic in je hebt.
Toen de eerste die er een kreeg was Davidos, dus iedereen klappen, wat leuk!! En de tweede, MARIET CEST POUR TOI.. UH? QUOI MOI? Hahaha. Ik kreeg de tweede pin! Onverwacht, maar toch leuk! Maakte mijn hele dag weer goed!

“S avonds kwam Jean nog langs in de boiserie, hij vond het lullig dat hij te laat was vorige keer en hij gaf me een doos bonbons en een roos. Aardig.
Verder ben ik nog met Dylan het park in geweest en zijn we op de foto geweest met Jafar! Haha. Daarna gegeten bij colonel Hathi’s, wat natuurlijk weer super lekker was.
Verder heb ben we deze week met z’n drieën ook nog bij Annettes Diner gegeten en Planet Hollywood, heerlijk. Ja we moeten er nog maar even van genieten want over 1,5 week gaan we al weer naar huis!

Ik heb ook nog wat daagjes in de bagagerie gespendeerd met Faouzi en Baptiste (+ DADDY) Het was echt hilarisch. Gelukkig kunnen we het allemaal met elkaar vinden , en kennen we allemaal de film Madagaskar. Na gezongen en gelachen te hebben was mijn shift al weer om en ben ik terug naar de boiserie gegaan om nog het een en ander in te pakken.

De volgende dag had ik nog een aparte situatie op werk. Er kwam een meisje aan met een knuffeltje, en ze zei tegen me dat er geen bed was voor haar knuffel hondje. En aangezien er toch niemand bij de receptie was, dacht ik, dit kunnen we oplossen. Binnen 5 minuten had ik een bedje gemaakt van folders en andere zooi. Dat kind vond het prachtig, wat hou ik toch van mijn werk.

Ik was ook nog een keer mijn panty’s vergeten deze week, zie foto voor het resultaat…

Jemig, het halve jaar zit er al bijna weer op! Volgende week gaan we al naar huis.
It’s the final countdown.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 96293

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: