Fiesta! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Fiesta! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Fiesta!

Blijf op de hoogte en volg Marit

05 September 2013 | Frankrijk, Parijs

Salut troeskas!

Bij deze even weer een bloggie uit La France! Het is wel even afkicken met zo veel bezoek elke keer maar het leven gaat hier weer door.
Ik heb weer van donderdag tot dinsdag gewerkt, maar natuurlijk wel weer het een en ander mee gemaakt.

Vrijdag na mijn late pm shift had Nieves me terug gebracht naar de boiserie, dat scheelde weer een ellendige busrit. Toen heb ik de was gedaan, want welke gek doet in godsnaam om 2 uur ’s nachts de was? Ik hoefde in ieder geval niet te wachten. Opeens kwam er nog iemand het washok in, het was de security guy en hij wilde even weten of ik het niet aan het vandalizen was. Dus ik heb met hem 40 minuten gekletst totdat mijn was klaar was. Het was wel gezellig, had ik even afleiding. Het was best wel gênant, want voor hij binnen kwam was ik aan het dansen met mijn maitre gims muziek op en lekker aan het mee blèren.. Gelukkig kon hij er wel om lachen!

Op zondag was er weer een feestje, dit keer bij Dalila in het appartement. Eigenlijk was het weer voor Damien, want nu ging hij definitief weg. Het was erg gezellig. Alleen beetje jammer dat ik de volgende dag MID was in new port bay. Het was wel weer geslaagd net als de vorige keren.

HELL NO

Het is maandag ochtend, morgen ben ik vrij, maar nu moet ik eerst nog uit mijn bed komen en get my ass to work. Vandaag werk ik weer in New port want ze hadden daar weer mensen nodig.
Het ging op zich wel goed, na wat guest situations met Nederlanders gefixt te hebben ging ik lekker terug naar de boiserie en naar bed!

Weekend!

Het is weer weekend! Dinsdag heb ik lekker helemaal niks gedaan. Of naja, ik heb gedoucht, boodschappen gedaan, films gekeken en tacos van Lisa gehad. Lekker.
Woensdags ging ik al op tijd naar Ibra, ik zou koken voor Antonio, Leena, Dalila, Angela, Maria en haar vriend. Jammer dat de stamppot niet de eten was omdat de hele peperbus er op was gevallen, en het toetje was ook niet gelukt want ik had Antonio’s mixer gesloopt. Niet zo’n succes dus maar het was wel weer heel gezellig.

Van donderdag tot zondag heb ik weer gewerkt want maandag ben ik lekker vrij!
Jammer dat ik er donderdag achter kwam dat ik die dag om 13.00 op cursus moest zijn. SHIT. Ze hadden me blijkbaar gebeld en voicemail achter gelaten alleen die ontving ik pas op vrijdag. Jammer. Hopen dat ik alsnog een Galaxy formation mag gaan doen… Oh en ik ben ook nog uiteten geweest met Jean, dat zou ik ook nog een keer doen, hij was wel een beetje laat, maar het was gezellig.

Dit was het weer voor deze week en tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 96305

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: