J'me tire. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu J'me tire. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

J'me tire.

Blijf op de hoogte en volg Marit

14 Oktober 2013 | Frankrijk, Parijs

Liebste troeskas!

Het is alweer zo ver, mijn laatste blog uit Parijs. Het is zo snel gegaan, al leek dat niet altijd zo.
En wat hebben we veel geleerd. Mijn laatste werkdagen waren heel moeilijk, iedereen gedag zeggen en aan het idee wennen dat het gewoon al weer klaar is. Het was niet altijd even makkelijk maar zeker een goede ervaring en iets wat we niet snel vergeten.

Hierbij toch even een korte samenvatting van de laatste dagen in Parijs.

Papa en mama kwamen me ophalen, maar ze gingen eerst nog een paar dagen Disney in en verbleven in het adagio in Magny. Vrijdagavond kwamen ze aan, nadat ik met linda en dylan in het park ben geweest, kwamen ze me ophalen in de boiserie. “S avonds ben ik weer terug naar de boiserie gegaan want zaterdag was mijn laatste werkdag. Eerst hebben papa mama am en cary me naar Cheyenne gebracht en daarna zijn ze nog het park in geweest.

Ik had een mooie speech gegeven in het frans en ik kreeg allemaal lieve cadeautjes met leuke betekenissen van mijn collega’s. Toch ga ik hier ook wel weer dingen missen..
Hier een klein deel van mijn speech.

What a day! Everything comes at the same time.
I learned so many things the past 6 months.
Closing a chapter is always hard, it comes with a smile & a tear.
Thank you guys, for everything.

Je voudrais remercier vous pour tous!
Aujourd’hui je rentre chez moi, je suis contente mais c’était dur aussi.
Vous me manquer!! (Quelle vie de merde, haha)

It’s been 3 months since you left us, and it still feels so unreal.
We all should do whatever makes us happy and make the best of it.
"Kia kaha kia toa kia manawanui."

Thanks for all the birthday wishes!
It’s lovely to see how everyone use their own language!

Thankyou so much, Merci beaucoup, Danke schön, Kia ora, Grazie mille, ありがとう, Muchos gracias, Obrigado, Bedankt!

Hierbij nog even wat foto’s van de laatste week, en op mijn verjaardag de 14e, na nog een keer iedereen gedag gezegd te hebben, vertrokken we terug naar Nederland.
But no worries, Ill be back!

Over 6 maanden ga ik weer een half jaar weg maar waar naar toe is nog een verrassing.
Enfin, c’est fini malheureusement mais on a continue et a bientôt.

Je me tire!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 763
Totaal aantal bezoekers 96302

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: