"De kinderclub" - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu "De kinderclub" - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

"De kinderclub"

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

31 Juli 2013 | Frankrijk, Parijs

LIEBSTE TROESKAS!

Hier weer een bloggie uit Parijs !
We zijn op dit moment al over de helft van onze stage en ik moet toegeven, het gaat best snel.
Natuurlijk werken we veel dus je hebt ook niet echt veel tijd om na te denken of om dingen te doen. (dingen zoals bloggen enzo schieten er vaak bij in… Oops sorry mama, no blog no money werkt niet meer)

Woensdag 31 July I LOVE MY SPANISH DADDY

Vandaag stond ik ingeroosterd in de bagagerie, wat ik natuurlijk geen probleem vond. ’S Ochtends is het zwaar maar in de middag/avond is er bijna niemand, dus had ik alle tijd om op een legale manier in de bagagerie te zijn en lekker met Angel te kletsen. Haha. Ik werkte vandaag late pm, maar ik was al om 16.30 in Cheyenne, dus Xavier (een van de teamleaders) vroeg aan mij of ik al eerder kon beginnen aangezien hij in de bagagerie meehielp omdat er gebrek was aan personeel. En natuurlijk doet Marit dat wel, kan ik vanavond mooi eerder weg. Niet dat het heel veel uitmaakt, want die achterlijke bussen gaan toch maar een keer in het uur, maar ja, prima! Ik heb tot 00.00 de bagagerie gedaan en daarna nog 45 minuten desk, en daarna lekker terug naar bed!

Donderdag 1 Augustus Live animation!

Vandaag was er niks te doen bij de receptie. Alle gasten waren in het park, en ik verveelde me nogal.. Ik en David waren wat aan het dollen met 3 engelse kinderen. En een beetje praatje maken enzo. Op een gegeven moment stonden we met jawel 15 kinderen liedjes te zingen en gek te doen.
Het was toch een mooie manier om de tijd te doden. Sandrine, een van de teamleaders was stiekem vanaf het desk schuin tegen over mij foto’s aan het maken. Het was ook wel schattig! Voor het eerst echte lol gehad met die kinderen. Alleen ze bleven maar terug komen naar de receptie. Alle andere dagen daarna ook, het was wel lief, een kindje was eerder uit het park gekomen omdat ze wist da tik om 15.00 moest werken, en ze wilde nog gedag zeggen. Lief he! Ik heb ook nog 7 tekeningen gehad, aaah!

Vrijdag 2 Augustus “Another Ranch party!”

Vandaag zou het weer een leuke dag worden! Na werk gingen we weer naar de Davy Crockett Ranch voor een feestje. Wat collegas hadden een bungalow gehuurd en daar konden we dehele nacht een feestje houden. Ik was samen met Antonio naar imaginations gegaan, waar we met Fransceco mee konden rijden. Het was een leuke avond, net als de vorige keer! Alleen dit keer had ik iets te veel gedronken, nee dit gebeurd me nooit meer. We hadden ook nog is wat dingen door elkaar gedronken, yess i know, dat is ook niet goed. Maar normaal heb ik er geen last van. Jacobo had me ’s nachts naar huis gebracht. Ondertussen zijn we nog een keer gestopt want Marit moest even overgeven. Oooops. Maar daarna voelde ik me weer helemaal toppie., kon ik dat de dag er na ook maar zeggen. Antonio zorgde dat mijn iphone in goede handen was en jacobo hield mn haar vast. Shit, I OWE YOU GUYS!!!

Zaterdag 3 Augustus ‘ I HAVE A HANGOVER’ (drinking too much fo sure)

Oke, wat een ellende. Ik ben nog nooit zo misselijk geweest, wat een ellende.
Eerst heb ik maar een soepje gegeten, gedoucht en nog even geslapen. Zometeen al weer werken, en ziekmelden, daar doe ik niet aan. Daarnaast wisten al mijn collegas dat ik teveel gezopen had dus dat werd hem niet. Het was een lange dag. Maar On peut le faire! Ik had wel mazzel dat ik met Jacobo mee kon rijden naar werk, scheelde weer een busritje, waar mijn maag toch echt niet beter van word. Morgen weer een dag, maar ik heb mijn lesje geleerd. JAMAIS JAMAIS ENCORE!

Zondag 4 Augustus Lunchen & Ammaretto lemonade

Vanmiddag had ik afgesproken met Jacobo om samen te lunchen. Daarna had hij me naar werk gebracht. Na het werk zou ik samen met Antonio en Jacobo wat gaan drinken, ik trakteerde maar. Ze hebben we mooi gered vrijdag avond. Wel het minste wat ik kon doen. Het was gezellig en rond 1 uur was ik weer terug in de boiserie. Morgen ben ik toch vrij!!

Maandag tot donderdag JUST CHILL!!! Malade dans mon lit

Vandaag heb ik lekker boodschappen gedaan en heel veel geslapen. Even bijtanken na al die feestjes!
’S Avonds voelde ik alleen dat er wat mis was, jahoor Marit heeft weer wat. Blaasontsteking leuk.
Dinsdag ben ik naar de dokter gegaan, gelukkig ging dylqn mee, toch lastig alles uitleggen in het frans.. Daarna kreeg ik een arret de travaille. Dat houd in dat ik niet hoef te werken voor 2 dagen. Ik had mijn antibiotica kuurtje weer gehad. Toch was het wel fijn even bijkomen, slapen en uitzieken. Vrijdag weer aan de bak! Dan nog 4 daagjes AM werken, en dan komt ASHY al! Yay! Echt zin in!

Tot bloggies dan maar!! xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 96289

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: