ICI C'EST PARIS! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu ICI C'EST PARIS! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

ICI C'EST PARIS!

Blijf op de hoogte en volg Marit

18 September 2013 | Frankrijk, Parijs

Bonjoureee mes Troesettes


Het is weer is tijd voor een nieuwe blog!
Ik begon woensdag weer met een nieuwe werkweek in New port, maar ik was mijn schoenen vergeten, heel handig. Dus ik ben samen met een NPBC mederwerker naar Cheyenne gereden, in mijn newport costuum, om mijn schoenen te halen. Gelukkig hebben we een achter ingang.
Donderdag werkte ik weer Early AM, en dat is bijna niet mogelijk. 5 uur eruit, wat een ellende.
Maar on peut le faire!

In Cheyenne kwamen deze week de Black cars aan, dit is een organisatie die elk jaar met een grote groep ernstig zieke kinderen naar Disney’s hotel Cheyenne gaat om de kinderen en hun familie een geweldig weekend te bezorgen. Ze komen allemaal per engelse taxi, heel indrukwekkend.
Er waren weer eens mensen ziek bij het ontbijt dus ben ik in gevallen, kon ik mooi de gereserveerde tafels verdedigen. En gezellig praten met de kinderen, er zaten echt lieve en leuke kinderen bij. Het was mooi om te zien hoe ze van waarschijnlijk, hun laatste vakantie met elkaar genoten.
echt een mooi initiatief!

Verder verliep de week vrij rustig en ik kon niet wachten tot het concert! Alleen het concert valt op dezelfde dag als het bedrijfs uitje, en Sofiane en Angel proberen me om te praten. Ze willen dat ik mee ga. Ze zeiden alleen dat stade de france heel gevaarlijk is, en dat er heel veel drugsdealers zijn en gevechten. Maarja overal gebeurt wel is iets, en met zo’n groot evenement is er echt wel politie en beveiliging aanwezig lijkt mij. Maar we gaan het zien, niks weerhoud me er nu nog van om Maitre Gims live te horen!

Maandag en Dinsdag was ik weer lekker vrij en heb ik lasagne gemaakt, die overigens heel lekker was. Eindelijk weer een gezonde (semi) lekkere maaltijd. Nog maar een paar daagjes en toen was het zo ver. Zaterdag 28 september URBAN PEACE! Ik zat om 15.00 al in de bus om naar val D’europe te gaan en vanaf daar met Hathem door naar Stade de France. WAT WAS DAT GAAF! Het duurde alleen wel 5 uur voordat ik dan ook eindelijk Maitre Gims en Sexion D’assaut zag, maar het was het dubbel en dwars waard! De hele vibe in het stadion was super, iedereen had het naar z’n zin. Hadden Angel en Sofiane me voor niks bang gemaakt. Haha. Maar het was echt super tof. Ik was rond een uurtje of 1 weer terug in de boiserie. Toen maar gaan douchen en naar bed, want zondag weer werken.. Wel PM gelukkig dus dat scheelt weer. Ach ik ben maandag en dinsdag toch ook weer vrij. De tijd gaat nu vrij snel, voor je het weet ben ik weer in Nederland..

Tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 96291

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: