Rentre á Paris - Reisverslag uit Serris, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Rentre á Paris - Reisverslag uit Serris, Frankrijk van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Rentre á Paris

Blijf op de hoogte en volg Marit

05 Juli 2013 | Frankrijk, Serris

Chere troessettes!


5 juli Terug naar Frankrijk + Party

Nadat ik afscheid van opa en oma heb genomen zijn we met z’n 5en naar frankrijk gereden. Alleen deden we daar zo’n 4,5 uur langer over dan gepland en kwamen we om 23.15 aan in het hotel.
Na 100 keer gebeld te zijn door ‘mijn daddy’ aka Angel en Sofiane, die vertelde welke weg we moesten volgen. Vanavond was er namelijk een feest in de Davy crocket ranch, en ik was ook uitgenodigd. Nadat we waren ingecheckt bij mijn collega Francesco, heb ik me even omgekleed en ben ik gelijk door gegaan met Angel, Sofiane en Arayda. En ik ben tot een uur of 2 gebleven omdat Angel de enige was die nuchter was en me terug kon brengen. Jammer dat het zo kort was maar heb in ieder geval mijn gezicht even laten zien.


6 Juli Disney land park & mutti’s bday!

Zaterdag ochtend gingen we er weer op tijd uit om naar het park te gaan. Het is echt bloed heet!
Mama is vandaag jarig! Ik wou mijn fam vanavond dus meenemen naar de Wild west show, maar ik heb van te voren niks kunnen regelen omdat ik halsoverkop weer naar Nederland ging. Dus gelukkig heb ik het gelijk even geprobeerd en het was best leuk om een keer te doen! In het park was het ook gezellig, zijn toch nog in aardig wat attracties geweest. Papa en mama hebben een jaarkaart gekocht zodat ze nog een keertje kunnen komen. En per saldo is het ook goedkoper om er een te kopen want je hebt hem na 2 dagen park er al weer uit.

Tussen de middag hebben we lekker in Bella note gegeten. Het was echt lekker en gezellig.
’S Middags gingen papa en mama terug naar het hotel om even uit te rusten, nu ook omdat papa zo’n last heeft van zijn rug was het even beter. En mama heeft last van haar voet, dus lekkere kreupele bende! S’avonds zijn we naar de Wild West Show gegaan en daarna vond ik het wel even mooi. (korte nacht gehad natuurlijk) En ben ik terug gegaan naar de hotel kamer om even op te frissen en daarna even bij te kletsen met mijn collega’s en even een extra kussen gehaald voor papa.

Het was een gezellige drukke dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 96333

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: