Paasvakantie & Maand update! (10-03/13-04) - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Paasvakantie & Maand update! (10-03/13-04) - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Paasvakantie & Maand update! (10-03/13-04)

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

13 April 2012 | Nieuw Zeeland, Napier

LIEBSTE TROESKAS!

Zoals jullie vast wel weten, aangezien ik mijn blogs niet meer schrijf, haha, dat ik het hier erg naar mijn zin heb! Eindelijk! Het is echt erg gezellig, en school is ook leuk! Dit is meer een ‘over-all’ blog, aangezien ik niet zo heel veel gedaan heb, maar wel wat leuke dingetjes te vertellen heb!

10 Maart
Dit weekend ben ik samen met Anna, Flora, Lassi, en Jesse naar Angus en Finn geweest. We hadden daar een movie night! Altijd leuk!

13 Maart
Cara was naar een lunch geweest die elk jaar gehouden word in Napier. Dit is ook helemaal in Art deco stijl, maar alle kaartjes waren al uitverkocht! Jammer. Maar Cara kwam aan de praat met de man die naast haar zat, en hij bleek de hospitality en barista docent van William Colenso te zijn.
Ik wou graag Barista als een vak kiezen maar dat kon niet omdat het vol zat. Cara vertelde dat dus aan hem en hij zei dat als ik echt heel graag Barista wil doen, ik hem maar zo snel mogelijk op moet zoeken. Dus ik de volgende dag naar school ging heb ik hem gelijk opgezocht, ik kwam de klas binnen en zag een grote gespierde man staan. Dat was wel grappig, zie je zo’n grote kleerkast staan, en dan maakt hij koffie’s, haha. Het zag er wel grappig uit. Verder was hij erg aardig en zei dat ik welkom in de klas ben. Dus nu heb ik Barista in plaats van film! Erg leuk! Toen ik vandaag thuis kwam, was er nog een verassing, een pakketje van papa en mama, yeah!


15 Maart
Vandaag en morgen gaan we kayakken, en nee daar heb ik niet zo heel veel zin in.
Aangezien ik beter achteruit kayak dan dat ik vooruit ga, was ik toch wel een beetje bang om de mohaka rivier op te gaan. Natuurlijk moest er ook wat fout gaan en mijn zonnebril viel in de stroming, crapsels, nee niet blij. Ik was al in een, niet al te vrolijke bui, aangezien ik de heletijd in de achteruit ging, het mega koud was en dat ik omgekiept was in de kayak. Great.
Toen we s’avonds koud en nat thuiskwamen waren we dood op. Kayakken van 7,30 tot 5 uur is niet niks! En dat morgen weer, ooh god. Gelukkig ging het vrijdag een stuk beter, maar still, in kayakken heb ik geen skills, thats for sure!

17 Maart
Vandaag kwam Finn even langs en zijn we naar de rose gardens gegaan.
Het is sint Patties day vandaag, (of iets dergelijks) en ik vergelijk het maar met sint maarten. Al gaat het niet over kinderen die langs alle deuren gaan om snoep te verzamelen. Het draait hier om ierse muziek, klavertjes 4 en vooral heel veel groen. We hadden dus een dinnerparty! Vanavond ga ik bij Carol babysitten zodat ze uit kan gaan. Later ging ik ook nog met haar mee, en bleef daar ook slapen. Zondag avond heeft Milton Lassi en mij opgehaald. Maar meer verhalen hierover komen in mijn ‘naughty blog’ die ik pas aan het einde van mijn trip online ga zetten. Haha, alles heeft zo zijn redenen…

24 Maart
Frustratie, frustratie! Ik heb echt enorme uitgroei! Dus ik ga vandaag naar de kapper.
Charlotte ging ook vandaag dus nam ze me mee naar haar kapper, en ik heb nu weer donker haar. Alle uitgegroeide highlights zijn nu low-lights, een hele verbetering! S’ avonds zijn we naar een klein feestje bij Shonny gegaan, en wederom, meer hierover zie naughty blog, haha.

30 Maart
Vandaag is het enrichmentsday en hebben we dus geen normale lessen. Minh, Flora, Ichen, Inna, John, Queenie en ik gingen koken het was wel gezellig. Verder was het niet veel bijzonders. :)

31 Maart
Vandaag was Carol er weer, en Carol betekent = Vrijheid, blijheid en heel veel lol! Aangezien Carol heel goed begrijpt wat jong volwassenen, (‘teenagers’ haha) nodig hebben. Vanavond zijn we naar een feestje gegaan bij Emilly, Yeah! Het was erg leuk, en zoals ik al eerder zei, meer geheime informatie over dingen die ik eigenlijk niet zou moeten doen komen in mijn naughty blog aan het einde van mijn trip, dan hebben jullie ook nog wat om over te lachen, haha.

5 April
Vandaag is de laatste schooldag en morgen hebben we paasvakantie voor 2 weken.
Jontelle en Ari hebben me uitgenodigd om vanavond bij Jontelle te slapen.
Charlotte, Kira, Marike, Kevin, Hayden en Jason kwamen ook, het was echt heel gezellig.
We hadden een dikke overdosis suiker, en waren lekker druk en vooral heel veel gelachen!

6 April
Finn gaat morgen voor 10 dagen naar Australië, jaa ik ben natuurlijk heel erg jaloers!
Dus vanavond zijn we naar de bioscoop geweest, the hunger games. Het was een beetje een rare film, maar we hebben wel lekker kunnen chillen @ town! ;)

8 April
Het is vandaag pasen, en aangezien Val en Milton altijd naar de kerk gaan, dacht ik, ik laat me even van mijn goede kant zien en ga mee naar de paasviering op mijn vrije zondag morgen.
Val had voor de hele dag lekker voedsel in huis gehaald, niet goed voor de lijn natuurlijk.
Daarom zijn Flora en ik helemaal naar het aquarium gerend, ja 5.5 km. Nou daar had ik wel spijt van hoor, voor de komende 1,5 week. Auw, my legs are killing me!!

9 April
Het was heel lekker weer vandaag, dus Flora en ik besloten om naar het strand te gaan.
GO FOR A TAN! :D

10 April
Vandaag zijn we met Anna en Rika naar de tattoo shop geweest, want Anna gaat morgen naar huis.
Ze liet “Aotearoa” (Nieuw-Zeeland in Maori) op haar ribbenkast zetten. Aangezien ik al een tijdje nadenk om een tattoo te nemen, heb ik mijn ideeën aan de tattoo vrouw gegeven en ze gaat een ontwerp voor me maken, hartstikke leuk, ben benieuwd!! Nadat Anna klaar was, zijn we gaan shoppen en hebben we wat bij starbucks gedronken. Om 6 uur hebben we gedag tegen Anna gezegd en zijn Flora en ik terug naar huis gegaan.


13 April
Jontelle kwam vanmiddag even chillen bij ons thuis, dat was gezellig! En
vanavond geeft Shonny haar verjaardags feestje bij Liam thuis. Feestjes zijn altijd leuk! (Zie naughty blog) Flora is op het zuidereiland (voor 2 weken) dus het is vrij rustig nu. ;(
Maar maandag ga ik naar Wellington! Yeah, ik heb er erg veel zin in!!
Nieuwe blogs over Wellington volgen later! Ik laat snel weer wat van me horen!

  • 04 Mei 2012 - 19:11

    Oma Greet:

    leuk om weer verhaaltjes te lezen geniet er van veel plezier nog maar dat lukkt geloof ik wel hihi xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 96320

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: