Waar ben ik nu ? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Waar ben ik nu ? - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Waar ben ik nu ?

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

25 Juli 2012 | Nederland, Nederland

Kia ora liebste troeskas!

Inmiddels ben ik weer helemaal gewend aan Nederland. Over een paar weekjes lekker op vakantie naar de Vendée (france) maar ik moet wel eerder terug voor mijn opleiding front office management.
Met de trein van de Vendée naar parijs, dan met de metro naar gare du nord, daarna door naar Amsterdam en dan nog door naar Zwolle. Mijn 2e wereld reis komt er dus al aan… haha just kidding.

Door de weeks woon ik komende tijd in Zwolle en in het weekend en in de vakantie werk ik sinds kort in Walibi. Verder ben ik druk met mijn rijlessen en school. In Februari ga ik waarschijnlijk 2x naar Londen en in April ga ik er weer vandoor! Jaja, paps en mams kunnen de ‘welcome back’ slingers wel laten hangen.

Maar dit keer zoek ik het ietsje dichterbij en ga een half jaar stage lopen in Disney land PARIJS!
Ja, wat een leven he. Eerst nog maar een halfjaartje in Nederland en dan weer abroad!

Meer avonturen zijn in de maak, dus tot de volgende blogs maar weer!

Lots of love,

Maorit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 772
Totaal aantal bezoekers 96296

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: