I THINK IM GOING TO PASS THE F* OUT! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu I THINK IM GOING TO PASS THE F* OUT! - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

I THINK IM GOING TO PASS THE F* OUT!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

06 April 2012 | Nieuw Zeeland, Rotorua

LIEBSTE TROESKAS!

Dit is een blog over de laatste 2 dagen in Rotorua.
Op woensdag zijn we wezen jetboaten en naar het museum geweest.
In de middag hebben we een bush walk gedaan en s ’avonds hadden we een feestje, het was echt super leuk!

Donderdag ochtend moesten we onze spullen pakken want we gingen weer terug naar Napier.
Op de terug weg reden we langs Taupo waar we de mogelijkheid hadden om een bungyjump of een swing te maken. Bij een bungy jump ga je recht naar beneden en bij een swing val je naar beneden en dan slinger je terug. Cady en Sven deden een bungyjump, toen ze zich aan het voorbereiden waren dacht ik, eigenlijk moet ik dit ook gewoon doen als een ‘kiwi’ experience! Dus ik moest allerlei formulieren invullen en nou, met knikkende knieën (zie foto, LOL) ging ik op weg naar het plateau.
Ik was hem natuurlijk aan het spacen, half lachend half huilend werd alle beveiliging vastgemaakt en BAM, daar ging ik dan. Het was echt heel eng!! Al was het wel een enorme kick zeg. Ik dacht echt dat ik van mijn stokkie zou gaan, haha.

Eenmaal weer bijgekomen van de swing zijn we naar de hotpools gereden en for a swim gegaan.
Na een uur gingen we weer terug in de bus want we waren pas in Taupo en het duurde at least nog 1,5 uur om weer terug naar Napier te gaan. De trip naar Rotorua was erg leuk en we hebben ons zeker vermaakt!

  • 02 Mei 2012 - 10:21

    Amieke:

    Die 1e foto is echt hilarisch!
    Toch dapper dat je t hebgedaan hoor!
    Trots op je!
    Xxx

  • 04 Mei 2012 - 19:04

    Oma Greet:

    wat een lef!!!!!!heb je het droog gehouden?????eng hoorxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 96307

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: