I'm back in NZ :( - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu I'm back in NZ :( - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

I'm back in NZ :(

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

18 December 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

KIA ORA TROESKAS!

Het is echt waar, ik ben al weer terug in NZ. Hawaii ging te snel voorbij.
Nu ben ik weer terug in Ngaruawahia, maar over een paar dagen ga ik alweer naar Iris!
Dat is wel echt super, de verveling duurt dit keer niet lang! Dus het werd weer wassen, slapen en inpakken en dan weer door!

Ik ga 3 weken naar Iris omdat Doris op een cruise gaat. Eerst zou ik bij een ander gastgezin komen maar bij Iris is natuurlijk leuker want dan kunnen we er samen een beetje op uit. En ook met de feestdagen is dat veel leuker natuurlijk. We hadden ook afgesproken voor de feestdagen om cadeautjes te doen, dus ik had ook het een en ander meegenomen van Hawaii voor onder de kerstboom.