Fairy lights - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Fairy lights - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Fairy lights

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

21 December 2011 | Nieuw Zeeland, Hamilton

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag ga ik naar Iris, Yeah! No more verveling!
Noel bracht me om 10.00 uur al naar Iris, en ’s middags zijn ik en Iris naar Emma gefietst.
Emma is een Finse exchange student die met een andere organisatie in Nieuw-zeeland zit.
Ze ging naar de zelfde school als Iris, en ik had haar ook al een paar keer eerder gezien.
Emma had een afscheidsfeestje georganiseerd want ze vertrekt op 18 januari. Ik was ook uitgenodigd en samen met Iris gingen we op de krotte fietsen naar Emma toe. Het was wel gezellig en ’s avonds zouden we naar een groot bejaarde tehuis gaan waar Clive (hostvader Iris) werkt als chef. Ze hadden de zo genoemde ‘Christmas Carols’ want oma wou er ook graag naartoe. Oma (Jane) is de moeder van Pamela (A.K.A. Pam, hostmoeder Iris) en oma heeft Duitse kleinkinderen dus word ze altijd Oma genoemd. Iris en ik noemen haar dus ook oma, haha.

Na de Christmas carols gingen oma en Pam naar huis en Clive nam mij en Iris mee naar de tempel.
Ik was al eerder bij de tempel geweest met Brian en Clinton, maar nu waren er ook heel veel kerstlichtjes. Om 21.30 gingen in een keer alle lichten een en dat was wel een mooi gezicht. Het regende alleen wel heel hard. Ik kwam daar ook Tahei, Te Aniwa, Zsaraya & Danielle tegen.
(die gaan altijd 1x per week naar de morman tempel toe) En toen namen ze me ook nog even mee naar Brian, Karen, Wade, Sally en nog wat andere mensen toe. Die kende ik allemaal weer via de kerk waar ik wel is met de Gubbs naar toe ga. Het was wel even gezellig om ze allemaal even te zien!
Daarna hebben we nog wat verlichte huizen bekeken en zijn we terug naar huis gegaan, want we waren zeik en zeik nat! Ps. Op de tempel foto’s lijkt het net of het sneeuwt maar het regende en door de flitser van mijn camera werd het opgelicht daardoor lijkt het net of het sneeuwt!

Vergeten erbij te zetten, ik heb weer is een ontstoken oog, er is ook altijd wat mis.
Een of andere vage infectie = geen make-up en dikke antibiotica druppels. Great. Ik hoop dat het ASAP weg is. :O

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 96359

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: