I like it Sparkly - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu I like it Sparkly - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

I like it Sparkly

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

14 December 2011 | Verenigde Staten, Waikīkī

ALOHA TROESKAS!

Vandaag gaan we naar ‘swapmeet’, het is eigenlijk een soort hele grote markt in een stadion. We gingen er dus al vroeg uit want ’s middags zou het heel druk worden. Het was alleen al 2 uur met de bus!! Misschien komt dat ook omdat die bussen nogal heel langzaam gaan, maar het duurde echt AGES! Toen we er eindelijk aankwamen, was het dus al behoorlijk druk. Jammer, hadden we net zo goed nog een uurtje langer kunnen blijven liggen. (en dus ook ontbijt eten, wat we daardoor ook geskipt hebben)

Ik vond de swapmeet niet zo heel erg geweldig. Het kon er wel mee door. Toen het begon te regenen, werd ik er niet vrolijker op. (maarja, shit happens zeggen we dan maar) Om 2.15 waren we dus van plan om weer terug te gaan, maar de bus was net geweest, en er kwamen wel andere bussen maar die gingen de verkeerde kant op. Dus we moesten 1 uur op de bus wachten om vervolgens weer 2 uur terug naar het hostel te gaan. Great!
Vanavond gaan we lekker uit eten dus dat maakt- het wel weer een beetje goed!

Toen we onderweg waren naar het restaurant, zag ik de Uggs store weer. Ik wilde daar eigenlijk al eerder een kijkje nemen maar die uitsmijter wilde me er niet in laten omdat het te druk is. Hij zei dat ik over een kwartier terug moest komen, nouja zeg! Flapdrol! Dan maar niet. Maar nu stond er gelukkig een andere dude, maar we waren al vrij laat voor het eten en hadden dus geen tijd meer om nog te gaan kijken.

Na het eten besloten we om nog even de stad in te gaan, en ik had al wat slachtoffers gevonden die met me mee wilde naar de Ugg winkel! Toen ik de winkel binnen liep, zag ik ze al staan. Sparkley Uggs! Hoe geweldig is dat!! Ze zijn zoooooo gaaf!! Ik had het er al met mutti overgehad, en ik mocht nieuwe Uggs kopen omdat mijn astronauten boots (Metallic Uggs) best wel gedragen zijn.

Er kwam al een medewerker aan en vroeg of ik ze wou passen. Even later kwam hij terug met mijn maat, en wouw! Deze Uggs zijn geweldig! Nog mooier dan mijn astronauten boots! Maar ik had niet genoeg geld bij me dus heb ik ze even achter laten zetten en ben ik ’s avonds laat nog terug gerent met JJ om ze alsnog te kopen! Je moet er wat voor over hebben!

SHORT NOTE:
Ik heb trouwens geen foto’s gemaakt van de ‘swapmeet’ (A.K.A. markt) Het regende de hele tijd en heel bijzonder was het niet. Dus ik heb maar wat foto’s van het eten toegevoegd! (& een foto van mijn ‘sparkley boots’)


  • 06 Januari 2012 - 15:27

    Amieke:

    Coole boots!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 96350

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: