Shopping in Alamoana - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Shopping in Alamoana - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Shopping in Alamoana

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

11 December 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

ALOHA TROESKAS!

Vandaag zijn we met de bus naar Alamoana shopping centre geweest. Het is erg bekent om dat het het grootste (half) outdoor shopping centre van de wereld is. We zijn hier ongeveer de hele dag gebleven, het was echt heel groot! Er was ook een show met hula’s en andere typisch hawaiiaanse dingentjes. Het enige wat wel heel irrietand is aan alamoana is dat elke flapdrol die een winkeltje of een kraampje heft, je wat probeert aan te smeren. Maar voor de rest hebben we ons wel vermaakt. Ik he been typisch Hawaiiaanse jurk gekocht en nog wat cadeautjes voor kerstmis.

Toen we in de na middag weer terug kwamen hebben zijn we naar Waikiki beach geweest om daar nog even te chillen. ‘S avonds hadden we avondeten in de lounge gemaakt door whaea Rangimaria & wheae Terria. Na het eten hadden we kappa haka oefeningen, wat echt een ‘pain in the ass’ is, zoals ze het in kiwi-taal zouden zeggen. Vooral de poi’s zijn erg lastig. Poi’s zijn een soort balletjes aan touwtjes die je op bepaalde manieren draait, maar wel op de beat natuurlijk. We hebben ook de liedjes geoefend, keep on tryin’ zeggen we dan maar!

• 28 December 2011 - 23:22

Amieke:

Coole jurk! Echt hawaiiaans!
    Like it

Xxxx mam