Waikiki Beach! - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Waikiki Beach! - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Waikiki Beach!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

10 December 2011 | Verenigde Staten, Waikīkī

ALOHA TROESKAS!

Vandaag zijn we wezen shoppen in Honolulu, en naar Waikiki beach began. Wat 2 minuten lopen is van het hostel. We hebben Honolulu verkent en we zijn naar de international market geweest. Een groot winkelcentrum achtig iets waar heel veel toeristen komen. Toen we later langs alle winkels in de stad liepen kwamen we ook een Sephora tegen! Mijn geluk kon niet op toen ze ook too faced verkochten, maar tot mijn grote teleurtstelling hadden ze geen OPI, bummer! Haha. In elke straat is er een ABC-store, een soort kleine supermarkt, want het rare in Honolulu is dat er geen normale supermarkten zijn. Er zijn wel supermarkten maar dat is uit de stad in een dorpje verderop.

Na het shoppen zijn we wezen relaxen op Waikiki beach. Het was nog best wel druk als je er over nadenkt dat het daar (net als in Nederland) winter is. Bij het strand is ook een afgezet stuk in het water, een soort hek ofzo. Later hoorden we dat het tegen de haaien is. Hmmm, scary-as. Dus we zijn maar netjes binnen de hekken gebleven. ‘S avonds ging Whaea Roa voor ons koken en aten we gezamelijk in de lounge.

• 20 December 2011 - 08:26

Amieke:

Wow

• 20 December 2011 - 13:31

Karin:

Echt vet gaaf !!! Ik wil ook naar zo'n mooi strand !!!

• 21 December 2011 - 20:28

Leonie:

Hey travel girl, of nee beter nog....
    ALOHA! Wederom prachtige foto's joh. Maar toch moet me 1 ding van het hart... Waar is je Hawaiaanse bloemenslinger nou??? Die krijg je toch standaard op het vliegveld. Althans wel in de film toch?! Jammer hoor, maar ja een kleingheidje hou je altijd :) Grapje natuurlijk.
    Volgens mij is dit wel echt elke seconde genieten, of niet soms? Nou lieverd, het is je van harte gegund.
    Ik zie nu aleer uit naar je volgende blog.
    Liefs van Bas (met een aai over je bol), Maxime (en kus natuurlijk), Raphael (met knuffel) en Leonie (met alles).