Goodbye Christchurch - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Goodbye Christchurch - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Goodbye Christchurch

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

07 December 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!

Het is slecht weer vandaag in Christchurch, dat was wel jammer want anders konden we de stad in.
Maar we werden in een grote shopping mall gedumpt, omdat we daar niet doorweekt werden.
Onderweg hebben we wel wat ingestorte en verwoeste gebouwen en huizen gezien. (door de aardbevingen)

Iris, Yuki, Yuka en ik waren dus aan het rondlopen en gewoon winkeltjes kijken. Nog wat foto’s gemaakt in de mall maar dat was verder ook niet zo bijzonder.

Om 12.15 moesten we bij de McDonalds verzamelen, want ze gingen me wegbrengen naar het vliegveld. Ik werd door de hele bus uitgezwaaid en kreeg nog allemaal hugs van iedereen.
Yuki gaf me een envelop en een kaart, alle Japanners hadden lieve berichtjes er op geschreven! Ze vonden het erg jammer dat ik al weg ging. Echt schattig!

Ik was al vrij snel inecheckt en moest dus wachten tot 2PM, want dan ging mijn vliegtuig pas.
Mama was nog even online op skype dus hebben we nog even kunnen kletsen!

Toen ik eindelijk in het vliegtuig was, was ik ook zo terug in Hamilton. Het is maar 1,5 uur vliegen.
Noel was er eigenlijk al vrij snel om me op te halen. Ik heb nu 2 dagen om in te pakken en alle kleren te wassen en nog een beetje uit te rusten. Want ik ga zaterdag ochtend naar HAWAII!!

Ik vond de afgelopen 1,5 week echt super leuk! Ik heb heel veel van Nieuw-Zeeland gezien!
En ik heb ook maar even een foto gemaakt in mijn Moari kostuum (voor de kapa-haka) Tja, nu ben ik pas een ‘echte’ Maorit!

HAWAII, HERE I COME!!

  • 20 December 2011 - 13:33

    Karin:

    Leuk joh die tattoo op je kin! Als ik jou was, hield ik 'm! hahaha!
    Wel heel gaaf hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 96363

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: