Lange bus rit.. - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Lange bus rit.. - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Lange bus rit..

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

06 December 2011 | Nieuw Zeeland, Christchurch

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag hebben we de hele dag in de bus gezeten om naar Christchurch te gaan.
We hebben wel; wat stops gehad onder andere bij Lake Tekapo, bij de kerk van de ‘good shepard’.
Het was best een lange dag en eigenlijk niet veel gedaan. Chise was vandaag jarig en we hadden dus een verjaardagskaart geschreven en allemaal ballonnen opgeblazen (jaa die lagen door de hele bus)
Toen we ’s avonds in Christchurch aankwamen hadden we even de tijd om om te kleden en op te frissen. Om daarna uiteten te gaan in een Italiaans restaurant. Dat was ook erg lekker. We hadden voor Chise nog wat taart gehaald en toen we in het motel waren hadden we een klein feest met taart en verjaardags kaarsjes. Ze vond het helemaal leuk!

• 20 December 2011 - 13:35

Karin:

Wel leuk hoor zo'n blog.... maar eh,,, hoe moet dan nou als je weer terug bent in Nederland? Dan heb je helemaal niets meer te vertellen, en kun je helemaal niet meer kletsen over al je gereis daar aan the other side of the world...
    Xxxx van ons
    Heb je nog wel een kerstkaart gestuurd, maar ben bang dat de postduif m na de kerst zal afleveren....