I love Queenstown! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu I love Queenstown! - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

I love Queenstown!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

05 December 2011 | Nieuw Zeeland, Queenstown

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag gaan we Queenstown in en kunnen we kiezen of we wat activiteiten willen doen of gewoon gaan shoppen of chillen. Iris wou graag een swing maken en Sara wou wel met haar mee. Maar Sara dacht dat ze er niet voor verzekerd is, daarom zei ik dat ik wel met Iris meeging. Later bleek dat Sara het alsnog kon gaan doen, maar ze vond het lullig voor mij omdat ik dan al had afgesproken om te gaan. Haha nou ik zei maar tegen haar dat ze van mij wel in mijn plaats mocht gaan. (ik spacede hem toch al hard!!)

We zijn dus ’s ochtends eerst gezamenlijk Queenstown in gegaan en we hebben in de skyline Gondola en in de luge gezeten. De luge lijkt een beetje op karten maar dan anders! Ik zat namelijk in dat karretje en ik gaf best wel wat gas (iets te veel misschien) en jahoor, ik wist natuurlijk niet meer hoe ik moest stoppen, dus BAM! Vol tegen de rand. Oke dat was best een harde faal. Natuurlijk lag Yuki helemaal in een deuk. (HAZUKASSIE!) En toen ik daarna door een andere bocht moest ging het ook fout, ik ging iets te snel. Nou ik ben blij dat er dikke randen omheen zaten, want als je dat takke-eind naar beneden valt, ben je niet erg happy. Het was opzich wel grappig.

Rond 10.30 gingen we Queenstown in. Iris moest om 11.45 klaar staan bij het station voor alle activiteiten en zou vanaf daar met de bus naar de swing gaan. Ik liep met Iris mee naar het station en vroeg aan zo’n kerel of ik mee kon gaan om te kijken. Ik kon wel mee maar dan moest ik wel 50$ betalen. Dus toen Iris en Sara aan het wachten waren om opgehaald te worden zag ik NaAm, Ant & Pop. (de thai girls) Ze zeiden dat ze over 10 minuten gingen jetboaten en of ik met ze mee wou. Dus ik had me nog snel even ingeschreven en we vertrokken al! Het was echt super leuk. We gingen eerst 15 minuten met de bus, en daar de waterdichte jassen en veiligheidsvesten aan. En daarna 40 minuten in de jetboat. Het was in een canyon en we gingen vet dicht langs de randen. Het was super leuk. Na het jetboaten gingen NaAm & Ant parasailen dus ik en Pop gingen samen lunchen.

’S Avonds gingen we uiteten met de hele groep in een restaurantje. Dat was ook heel gezellig!
Na het eten hadden we ons schoen gezet om sinterklaas te vieren. Haha. Probeer maar aan een jappanner uit te leggen dat sinterklaas een bejaarde man uit spanje is die met zijn zwarte helpers snoep en cadeautjes in één schoen van de kinderen doet. Ja ze vonden het maar raar! Hahaha.

S’ avonds gingen we niet heel laat naar bed want morgen moeten we er weer vroeg uit, want we gaan naar Christchurch!

  • 09 December 2011 - 07:58

    Amieke:

    Mooie foto in die jetboat!!!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 96357

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: