Puzzeling world! - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Puzzeling world! - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Puzzeling world!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

04 December 2011 | Nieuw Zeeland, Wanaka

LIEBSTE TROESKAS

Vanochtend zijn we vertrokken vanaf Fox Glacier om door te gaan naar Queenstown, via Wanaka.
Na 2,5 uur rijden hadden we onze eerste stop op de zalm boederij. Daar hebben we warme chocolade gedronken en daarna weer terug voor een paar uur in de bus, op weg naar Wanaka.

We gingen eerst naar Puzzeling world, en daar hadden ze ook een groot doolhof en nog wat andere aparte dingen. Na een uurtje zijn we weer weg gegaan om naar Wanaka (het stadje) te gaan. We bleven daar ook voor een uurtje. Rond 17.30 kwamen we aan in Queenstown. Het avond eten was vrije keuze in de foodcourt, maar Iris en ik zijn lekker uiteten geweest!

Na het eten zijn we nog een rondje wezen lopen in de stad en langs de boulevard!
End of the day!