Pancake Rocks & Bonfire's - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Pancake Rocks & Bonfire's - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Pancake Rocks & Bonfire's

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

02 December 2011 | Nieuw Zeeland, Greymouth

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag vertrokken we uit Kaiteriteri en gingen we naar Greymouth. Onderweg was de band geklapt en moesten we 3,5 uur wachten omdat het even gefixd moest worden. Natuurlijk was het ook echt in de middle of the nowhere! Een paar kilometer verderop was een klein dorpje, en daar zijn we maar gestopt, konden we tenminste nog ergens heen. Het was wel balen en we liepen achter op schema. Later hadden we nog een 2e lunch stop in Hokitika, waar ze veel Jade winkeltjes hebben. Iris, ik en Pop hebben even een ijsje gehaald bij een schattig snoepwinkeltje.

Ondanks dat we te laat waren zijn we toch even gestopt bij de pancake rocks en daarna door naar het Holiday park gegaan. We bleven hier maar één nachtje dus ik had zoveel mogelijk in mijn tas laten zitten. ’S Avonds hadden we een kampvuur op het strand en een M&M gevecht in de kamer. Haha we hebben ons weer vermaakt. Yuki, Wataru, Momo en ik gingen ook een prehistorische versie van Jenga op het strand doen. (met stenen, haha) Daarna nog even gedouched en klaar gemaakt voor de volgende morgen. 7.30 aan het ontbijt, Yeah,

*Op de pancake rocks van links naar rechts : Kenta, Iris, Kana, Momo, Rio, Kumi & Me*

• 08 December 2011 - 12:42

Amieke:

Leuk al die plaatsjes waar je normaal nooit zou komen, super dat je het zo leuk hebt!!!

• 08 December 2011 - 18:23

Oma Greet:

HOI DIE MARIT,wat een avonturen zeg mooie vakantie toch?enne gefeliciteerd met je wedergeboorte want je bent zo vaak doodgegaan hahaha.nu op naar hawai geniet er van gr opa en oma xxx doeiiiiiiiiiiiiiiii