Kajakken & Appletree Bay! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Kajakken & Appletree Bay! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Kajakken & Appletree Bay!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

01 December 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag hadden we om 8.00 ’s ochtends het ontbijt, en daarna zouden we gelijk doorgaan naar Abel Tasman want daar gingen we kajakken! Iedereen had zijn normale kleren aan, toen we bij het strand aankwamen zeiden de instructeurs dat je helemaal nat word. Dus dan maar weer omkleden!
Want na het kajakken gingen we ook nog lopen voor 3,5 uur! En om dan zeiknat te zijn is niet zo lekker. Ik en Iris zaten samen in een kayak, het was echt grappig! En we gingen best snel, ik denk dat het kwam door mijn waka ama skills haha. Maar toen we alles wel gezien hadden begonnen we een watergevecht. Daarna leek het me ook wel leuk om de kajak om te kieperen met ons erin, (Voor mensen die verbaasd zijn, Marit die zwemt in de zee?!? jaa het is echt waar, na dat ik gezwommen heb in de Waikato rivier doe ik alles! Veel erger kan het namelijk ook niet worden! XD) alleen Iris had er niet zo veel zin in om om gekiept te worden, dus was ik er alleen maar uitgesprongen. Daarna nog even gezwommen en een lift terug gekregen van ayumi & marino op het puntje van de kajak.

APPLETREE BAY
Na het kajakken gingen we lopen in het National Abel Tasman park, wat heel mooi schijnt te zijn!
Van te voren had Rowan gezegd dat we niet heel veel spullen mee moeten nemen want het was best wel een lange wandeling. Het zou 3,5 uur duren, dus hadden we maar een klein tasje mee met water, wat te eten en een camera. Het duurde best wel lang en soms was het steil met allemaal rare bochten er in. Ons water was ook op, en er waren wel kranen maar dat was geen drinkwater, Rowan zei dat we wel van de waterval konden drinken dus hebben we onze flessen daar opgevuld, apart hoor!

Toen we eindelijk bij Appletree bay waren (bezweet en dood) was het echt de moeite waard! Het was er zo mooi, net alsof het uit een tijdschrift kwam! We hadden het best wel warm en wilden gaan zwemmen maar we hadden geen zwemkleding bij ons. Dus ik en Yuki besloten toch het water in te gaan! Haha, ik had mijn spijker broek uit gedaan en Yuki’s top als een jurkje gebruikt. Wataru ging ook mee het water in. Het was lekker fris en helder water. Appletree bay is echt super mooi!

‘S avond hadden we weer goed voedsel in het Bethany camp en na het eten hadden we een spel met de hele groep. En moest iedereen een liedje zingen uit hun homecountry. Om 9.00 uur zijn Momo, Wateru, Yuki en ik nog even naar het strand gegaan. Het was weer gezellig! Morgen ochtend moeten we onze spullen inpakken en we gaan door naar Greymouth.

• 08 December 2011 - 10:55

Pap:

Model gespot in het Abel Tasman Park.

NZ is prachtig zo te zien. Jammer dat je eiland toer alweer voorbij is maar leuk om naar terug te kijken.

grtjs pap

• 08 December 2011 - 11:00

Amieke:

Marit wordt sportief!!! Whaaaahahaha!!!
    Wie had dat gedacht?
    Kus