Busje komt zo.... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Busje komt zo.... - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Busje komt zo....

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

29 November 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag ging ik om 9.00 uur naar Hamilton om vanaf daar met de bus naar wellington te gaan.
Het was dus best wel saai, we hebben de hele dag in de bus gezeten!
De eerste stop was bij een random MC Donalds, om even onze benen te strekken enzo.
De tweede stop was in Wanganui, voor lunch. Daarna zijn we in een keer doorgereden naar Wellington.

We hadden ook nog dikke vertragen want we moesten over een treinspoor heen rijden maar de trein stond er op en wou niet meer bewegen! Lekkerdan! Dus hebben we ook nog stil gestaan voor ruim 20 minuten.

Toen we er eindelijk waren hebben we pizza gegeten, en werden we random over de kamers verdeeld. Iedereen zat met 8 mensen op de kamer, maar omdat er niet genoeg meiden waren, of eigenlijk één teveel, had ik een eigen kamer met uitzicht over de haven. Nouja dat was op zich nog best wel chill, ik hoefde geen rekening te houden met andere mensen. Na het eten zijn we nog even de stad ingelopen en daarna hebben we nog even gekaart, Bullshit heet het spel, het was echt grappig! We lagen constant in een deuk! We hebben nog even wat gedronken en gedoucht, en ik had alle spullen zoveel mogelijk ingepakt gelaten want de volgende dag moesten we om 6.00 ’s ochtends aan het ontbijt zitten!

• 08 December 2011 - 09:55

Amieke:

Wat zullen jullie je vermaakt hebben de hele week, wil meeeeeeerrrrrr foto's zien! Dikke kus

• 09 December 2011 - 12:22

Leonie: