Random 13 - 28 november - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Random 13 - 28 november - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Random 13 - 28 november

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

28 November 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!

Hierbij even een random blog aangezien ik morgen naar het Zuidereiland ga en dus niet meer achter loop met mijn blogs omdat ik na de tour niet veel tijd heb om daar over te schrijven want als ik weer terug ben ga ik al gelijk weer weg naar Hawaii. Dus toch nog even een korte update wat ik de afgelopen weken gedaan heb.


10 - 12 November

Ben ik bij Iris wezen logeren omdat we de mensen van Napier nog even wilden bellen en omdat we best verveeld waren. Iris had ook een gastzusje uit japan, Aya. Maar ze bleef maar een week. We zijn naar Chartwell geweest en ook nog naar een japans feestje omdat alle Japanse (korte termijn) exchange studenten weg gingen. Dat was opzich wel gezellig. Daarna hadden we nog een klein afscheidsfeestje bij Iris met wat vuurwerk en ik en Iris kregen origami van Aya. De volgende dag zijn Iris en ik naar een soort braderie geweest en daarna ben ik met de bus terug naar Narrows gegaan!

13 – 15 november
In de tussentijd heb ik niet zoveel gedaan. Ik ben nog wel even bij Sean op bezoek geweest want hij had een operatie gehad en mag niet zo veel doen. Voorderest ben ik nog naar de Gubbs en Tahei geweest. En ik was uitgenodigd voor een lunch van de kerk mensen, dat was wel gezellig. Eigenlijk is het nu wel heel saai want ik kan hier niet zoveel, dus ben ik begonnen met een cursus spaans en chinees, hartstikke leuk. XD. Verder af en toe skypen in de bieb, want daar is het internet wél goed. (Thankgod!) Oh en omdat school nu afgelopen is en over het algemeen niet veel doe, kom ik dus wel eenbeetje aan! :O Daarom loop ik nu met Winchin een van de honden van doris om een beetje te excersisen!!

16 – 17 November
Ben ik weer bij Iris wezen logeren want we zijn samen naar de première van twilight breaking dawn geweest! Van te voren hebben we de eerste 3 delen van twilight gezien. Het begon om half 5 en de laatste film eindigde om 2 uur ’s nachts, maar het was echt super leuk! De volgende dag was ik weer naar huis gegaan.

25 november
Vandaag nog even Hamilton in geweest om nieuw geheugen kaartje voor mijn camera te kopen. En Iris en ik hebben nog wat voedsel ingeslagen voor in de bus volgende week. Voorderest nog even wat winkeltjes in geweest en weer terug naar huis gegaan.

Nu ben ik mijn spullen aan het inpakken voor de tour. Morgen ga ik naar het Zuidereiland, onze eerste stop is in Wellington, gadver 8 uur met de bus, noujaa het zal het vast wel waard zijn! Ik ben dan vanaf morgen weg, en vlieg op 7 december vanaf Christchurch weer terug. Daarna 2 dagen tijd om te her-pakken en dan naar Hawaii! Oeh I’m lucky ass! Thanks mutti & Daddy! <3

  • 28 November 2011 - 07:15

    Pap:

    Hoi Marit

    Veel plezier met de eilandtoer.
    Maak je veel foto's en of films? Kunnen wij volgend jaar ook even meegenieten.

    Dag lieverd.

  • 28 November 2011 - 07:57

    Amieke:

    Have fun!
    I love you
    Xxx mam

  • 28 November 2011 - 08:23

    Oma Greet:

    hey die marit,heel veel plezier op vakanties het is vast heel mooitot later dan maar weer.xxoma opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 96361

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: