Spookers & Spookettes - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Spookers & Spookettes - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Spookers & Spookettes

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

04 November 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

LIEBSTE TROESKAS

Vandaag zijn we met de tourism class (waar ik overigens niet in zit :P) naar spookers in Auckland geweest, hier even een kort verslagje! Natuurlijk had ik ook mijn nagels in Halloween sferen gedaan met mijn OPI Spookettes! *zie foto*


Naar aardig wat bloed, zweet en tranen zijn we toch naar spookers gegaan! Het is hier namelijk een gewoonte om op de laatste dag af te zeggen, dus in plaats van de 20 mensen gingen er maar 5 mee. We moesten Miss Grey dus overhalen om toch wél te gaan. Uiteindelijk was het gelukt en gingen we ’s avonds om 6 uur vanaf school naar Spookers in Auckland. Onderweg hebben we nog even wat voedsel gekocht en we kwamen om 8 uur ongeveer aan, we hadden namelijk ook rustig aan gedaan met alles, normaal kan je het ook wel in 1 uur en 15 minuten doen. Maar goed, we kwamen op het terrein van spookers en dat was al gelijk freaky. Er waren allemaal lege gebouwen en een heel groot leeg staand gebouw. Het was vroeg een ziekenhuis voor gestoorde mensen, vrij freaky dus. We waren de auto nog niet uit of we werden al aangevallen door rare monsters en freaks. We gingen naar binnen om onze kaartjes te kopen maar niemand durfde als eerste langs de clown, nou vooruit maar weer, dan gaat Marit wel he! Ik schrok me helemaal dood! Niet van die clown, maar wel van die knakker die me om de hoek stond op te wachten! Wahaha wat een creep! Toen ook de andere binnen waren hebben we kaartje gekocht voor het “haunted house” en het “freaky forest” Het was echt geweldig, in het haunted house waren we deheletijd liedjes aan het zingen. (Do you really wanna hurt me? Do you really wanna make me cry)Oftoewel lekker gek met de slappe lach. Het was echt scary-as!! Dus ik liep met sjaal over mijn hoofd,(ILL WARN YOU< DONT TOUCH MY SCARF!!!) Want ze wilden allemaal mijn gezicht zien, rare creeps. Duhuuu, dat was de rede waarom ik een sjaal over me hoofd had in de first place!! En miss grey was deheltijd aan het gillen, hahahha.


Het was echt amazing!!

  • 22 November 2011 - 23:18

    Amieke:

    Echt wel wat voor jou, toch een beetje vervanging van het gemiste Halloween in Walibi!!

    Dikke kus,
    Mam

  • 23 November 2011 - 14:59

    Oma Greet:

    w w

    wat een schatjes die spookers.brrrrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 96364

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: