Bowlen, laser gamen & pizza! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Bowlen, laser gamen & pizza! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Bowlen, laser gamen & pizza!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

22 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Hamilton

LIEBSTE TROESKAS

Dit is het vervolg van mijn laatste blog.

Toen ik eindelijk bij Iris was heb ik me even omgekleed en zijn we samen met de bus naar Hamilton gegaan. Iris was namelijk ook jarig geweest dus we hadden een klein feestje. Ze had wat vriendinnen uitgenodigd en we gingen bowlen en laser gamen. Ik had dikke skillz!
Van de 10 keer had ik 6x een strike, 2x een spare en 2x FLUT. Ik was 2e geworden, tot mijn grote verbazing, aangezien ik normaal dik faal in bowlen.

Daarna gingen we laser gamen, dat was echt hilarisch, geen skills maar het was wel super grappig. Na afloop zijn we naar de foodcourt gegaan, en hebben nog even gekletst. Iris en ik zijn toen naar een pizzeria gegaan want we hadden echt behoefte aan een normale pizza!! En nog even naar starbucks waar we een Nederlandse jongen tegen kwamen, het was wel grappig wat hij mist of raar vond hadden wij ook! Na even lekker een witte chocolade frappuchino gedronken te hebben zijn we met de nacht bus terug naar Chartwell gegaan. Arden had nachtdienst dus mochten we gratis! (Arden is de vriend van Leonie, en Leonie is de kleindochter van Doris) Ik ben één nachtje bij Iris geweest, en de volgende dag zou ik naar de Gubbz gaan want Doris is nog weg, en ik kon bij de Gubbz even een nachtje logeren.