Down the Marae - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Down the Marae - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Down the Marae

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

18 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag was Iris nog hier in town, en natuurlijk ging ik haar de Marae even laten zien.
Aangezien je niet echt Marae’s hebt in Hamilton, was dit natuurlijk wel even leuk om te zien.
We zijn eerst naar de grote Marae geweest, en daarna heb ik de school Marae laten zien.
Plus de school waka natuurlijk, het stelt niet heel veel voor maar ik denk dat het wel leuk is dat Iris iets gezien heeft van de Maori-cultuur. Iris en ik kwamen een meisje tegen met Poi’s, een poi is eigenlijk een balletje aan een touw, het is een ‘tool’ wat ze in kapa haka gebruiken. Dat meisje in het park heeft me dus laten zien hoe het moet, nou het is nog best moeilijk hoor!!! Na dat we naar de school waren geweest, gingen we met Doris naar Chartwel want ze moest daar nog wat doen. Iris woont heel vlakbij Chartwel, dus ze kon zo naar haar huis lopen. S ’avonds heb ik mijn spullen ingepakt om naar Paunanui te gaan,

  • 02 November 2011 - 06:30

    Amieke:

    Nou nog een beetje oefenen met die poi's en je bent klaar voor Hawaii!!!

    Dikke kus mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 96353

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: