Beach-house @ Kaiaua! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Beach-house @ Kaiaua! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Beach-house @ Kaiaua!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

16 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag en morgen ben ik met Doris en Iris in Kaiaua. Het strandhuisje van Doris en Noel is hier.
Op de heenweg zijn we eerst even gestopt in Pokeno, waar ze hele lekkere ijsjes hebben! Daar moesten we natuurlijk een fotootje van hebben! Kaiaua is ongeveer 1,5 uur rijden en heel klein!
Het enige wat ze daar hebben is een snackbar, en een tankstation. Niet erg veel dus. Toen we in strandhuisje waren aangekomen kon ik mijn ogen niet geloven. Er stond een mega (echt HUGE) grote flatscreen tv, met luxe banken en mooie tafels. Tja dat had ik niet verwacht. Iris en ik zijn later naar het strand gegaan om de omgeving even te verkennen enzo. Later zijn we naar de snackbar gegaan (héél slecht, gelukkig doe ik het hier bijna nooit) om een frietje te eten. S ’avonds hebben we Taken gekeken, hele spannende film! Het was wel gezellig! De volgende dag zijn we weer naar het strand geweest, maar het weer was niet zo mooi en het was vrij koud. Op de terug weg nog even langs Pokeno geweest en Iris bleef vandaag ook nog logeren maar dan in Ngaruawahia. Kaiaua is heel klein, maar het was toch wel leuk om dat ook even gezien te hebben!

Loveee,



  • 24 Oktober 2011 - 12:23

    Amieke:

    Doe mij ook even zo'n ijsje!!!!

  • 24 Oktober 2011 - 15:06

    Oma Greet:

    lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr ijsje

  • 24 Oktober 2011 - 16:12

    Leonie:

    Jemig hey, over zo'n ijsje doe ik 2 dagen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 96364

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: