Oeh its my Bday! Im gonna party like its my Bday! - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Oeh its my Bday! Im gonna party like its my Bday! - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Oeh its my Bday! Im gonna party like its my Bday!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

14 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!

Het is zover, ik ben eindelijk 17! Vanochtend werd ik eerst gebeld door papa en mama + amber & cary. HAPPY BIRTHDAY! Het was heel lief, en ze hebben eventjes voor me gezongen, haha.
Ik had mijn nachtkastje ontruimt met al mijn make-up, en plaats gemaakt voor al mijn (17!) verjaardags kaartjes en cadeautjes!

Cadeau’s & Kaarten

In de ochtend was Noel ook even gekomen, samen gaven ze me een kaart en een cadeautje! Het was wel onverwacht, maar leuk! Ik had oorbellen en een armbandje gekregen van een speciaal soort Nieuw-Zeelandse steen. En van opa Hans en oma Greet had ik eerder deze week al een pakketje ontvangen, met een mooie sjaal er in! Tante Karin had me ook een pakketje gestuurd met wat lekkere maskertjes en papa en mama hadden me alvast 2 cadeautjes gegeven, een mooie armband en tshirt van desigual waar ik heel blij mee ben! Ik heb het mooi ingepakt laten liggen hoor, ookal was de verleiding de groot! Papa en mama hadden ook nog een pakketje op gestuurd maar die heb ik nog niet gehad. Van Braidie en Adrian had ik een mega groot blok chocolade gehad, en een verjaardagskaartje! En van Mitchell had ik skittels, (haha inside joke) gehad en een bday kaartje. Oma Thea en Opa Bert hadden mijn verjaardags cadeautje op mijn rekening gestort, hihi ook lief!!
S ’avonds laat had Jasper me ook nog even opgebeld om me te feliciteren!


KILL THE POSTMAN!

Tja ik kan nu toch wel zeggen dat ik geen vriendjes ben met de postbode.
Die knakker is altijd laat en ik krijg maar 2 kaarten per keer. (al kan dat ook toeval zijn..)
Het begon allemaal 2 weken geleden, toen papa en mama vertelde dat ze een mooie pip-doos hadden opgestuurd met verjaardagscadeautjes erin. Om me natuurlijk even meer nieuwsgierig te maken, hadden ze er een foto van gemaakt. Haha echt gemeen!

Ik check ook elke keer de mailbox om te kijken of er enig teken van leven van het pakketje is, helaas so far, not good! Toen ik dus thuis kwam op dinsdag zei Doris dat er een pakketje voor mij was! Mijn geluk kon niet op! Ze had het in mijn kamer neer gelegd en ik moest natuurlijk gelijk kijken wat het was. Het was van Oma Greet en Opa Hans! Heel lief natuurlijk, en onverwacht! Toen ik gisteren thuis kwam, zei Doris dat er weer wat voor me was aangekomen! Wederom moest ik gelijk kijken wat het was natuurlijk! Het was van Tante Karin! Ook hartstikke lief & onverwacht! Maar, waar is de pip-doos gebleven? ;( Toen ik op het balkon aan mijn ontbijtje zat, zag ik een busje van de postbode rijden!
Ik wist niet hoe snel ik beneden moest zijn! Vol goede moed liep ik naar buiten, maar nee er was een pakketje voor de buren. DAMMN! Tja ik denk niet dat het nog komt vandaag, shit happens zeggen we dan maar!

S ’middags kwamen Adrian en Braidie nog even langs, en s ’avonds gingen we uit eten. Ik samen met Noel en Doris, maar T.A, Hone, Leonie, Arden, Kesha, Penny, en Clayton gingen ook nog mee! Het was een soort groot buffet, maar het was wel gezellig. En natuurlijk kreeg ik een leuke ballon en een (kiddie-)cocktail! Leonie had me ook nog een cadeautje gegeven, (de rode ketting/armband) was wel lief van haar!

Het was een hele leuke dag, al zou het natuurlijk niet zo leuk zijn als in Nederland om mijn verjaardag te vieren, maar het was toch gezellig en had geen betere verjaardag in Nieuw-Zeeland kunnen krijgen. :)



SHORT NOTE:

Toen een paar dagen later tóch het pakketje kwam, moest ik het natuurlijk gelijk openen!
Ik was zo blij! Kan die postbode toch nog wát goed doen, muhahaa! Ik opende het en er zaten een paar cadeautjes in! Ik begon natuurlijk met de kaartjes van papa en mama! Daarna met de kleine cadeautjes en als laatste de grootste! Ik had een videocamera gekregen!! Natuurlijk had ik wel verwacht dat er iets mee gebeurd zo zijn, dus ging ik even kijken wat voor filmpjes er al op stonden! Carlijn, Amber, Jasper en papa & mama hadden berichtjes opgenomen! Het was echt super lief, dankjewel troessies!! Ik ga het zeker mee nemen naar Hawaii om even wat leuke filmpjes te maken! Verder had ik nog OPI – I lilly Love You gekregen, en een YSL lippenstift, Mooie speldjes + Een zinzi-armband met een sleuteltje eraan, wat betekent dat ik altijd thuis mag komen. Thankyouverymuchtroeskas! I (LILLY) love it!!!!



AAN ALLE TROESKAS:

Bedankt voor al jullie felicitaties, kaarten, cadeautjes, emails, smsjes & belletjes!
Ik vond het echt super leuk dat jullie allemaal nog aan me gedacht hebben ook al ben ik zo ver weg.
Verder had ik begrepen dat nog niet alles aangekomen is , maar ik hoop dat het A.S.A.P. komt!!!
Thankyou all anyway!!

  • 18 Oktober 2011 - 05:34

    Amieke:

    Fijn dat je er zo blij mee bent!
    Super voor je YSL verslaving haha...
    In korte tijd al je 3e blog....
    Blog= money gaat dus goed.

    I Lilly Love You 2!!!!!!

  • 18 Oktober 2011 - 14:15

    Oma Greet:

    mooi dat je een leuke dag had ,natuurlijk dat er aan je gedacht word misschien wel meer dan wanneer je hier bent,haha ondaks de afstand toch nog lekker verwend het is je gegund.xxx

  • 18 Oktober 2011 - 20:27

    Yvonne:

    Lieve Marit, oh wat ontzettend knullig om te constateren dat wij gewoon jouw verjaardag zijn vergeten.. En dat terwijl je vaak in onze gedachten bent. Super dat je een fijne dag hebt gehad en heerlijk bent verwend met alle mooie cadeaus. Wij vinden dat je een geweldige kanjer bent. Een mooi, gezellig en gezond nieuw levensjaar toegewenst!!

    Xx Yvon en co

    PS: dikke kus van de meisjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 96362

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: