Dinsdag & Donderdag - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Dinsdag & Donderdag - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Dinsdag & Donderdag

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

13 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Hamilton

LIEBSTE TROESKAS

Weer even een bloggie over wat ik allemaal uitspook hier!
Het is nu trouwens al vakantie, en ik heb nog vakantie tot 26 oktober, en dan nog 2 weken naar school om vervolgens wéér vakantie te hebben. Dinsdag had ik een bijeenkomst in Hamilton met de andere uitwisselings studenten en Doris was jarig. Donderdag ging ik met wat vrienden Hamilton in, wat ook heel leuk was, haha.

Enjoy!

Xxx

-Maritt


Dinsdag 11 Oktober

Om 10.30 moet ik in Hamilton zijn want ik heb een meeting met Rowan en de andere exchanges in en rondom Hamilton. We zouden eigenlijk iets in het park gaan doen, maar omdat het weer te slecht was zijn we naar een koffie zaakje gegaan. Iris, (ander Nederlands meisje die in Hamilton zit) is morgen jarig en daar moest even voor gezongen worden natuurlijk! En toen ik het er met Rowan over vrijdag had, gingen ze ook even voor mij zingen, wahaha, nouja vooruit maar weer! Na de meeting zijn we met de Europese (en 1 Amerikaanse) andere exchangies naar de bioscoop gegaan.
Er waren niet heel vele leuke films, dus we besloten om naar “Real steel” te gaan. Het was wel oké, ik had het erger verwacht, haha.

Daarna ben ik met Iris nog even gaan shoppen, dat was ook wel leuk! Ik heb mezelf al even verwend voor mijn birthday! Een nieuwe jeans gekocht, plus een nieuwe zwarte sjaal,( want die van mij is echt rijp voor de prullenbak) en een mooie lippenstift van Esteé Lauder, verder nog wat leuke oorbellen. Maar onder de voorwaarde dat ik het pas gebruik/aandoe op mijn verjaardag, hihi.

Ik heb ook nog even een klein cadeautje voor Doris haar verjaardag gekocht. Ik weet dat ze het eigenlijk niet wou vieren en Noel had ook gezegd dat het beter is om niks te doen want ze waardeert het toch niet. Maar dat vond ik zo raar, dus eigenwijs als ik ben toch een schattig klein kookboekje gekocht met een kaartje. Toen ik thuis was even netjes ingepakt en aan haar gegeven. Ze was er (tot mijn grote verbazing) heel blij mee en vond het leuk dat ik nog aan haar gedacht had.



Donderdag 13 oktober

Vandaag ging ik naar Hamilton met Sean, Adrian, Braidie, Mitchell & Josef. Het oorspronkelijke plan was om te gaan schaatsen, maar het weer was zo slecht, en aangezien het een outdoor ice-rink is ofzo, (whatever hoe ze het noemen) hebben we dat maar niet gedaan! Ik en Braidie wilden wel naar de film ‘The help’ in de bios, maar de jongens hadden er niet zo veel zin in, dus gingen ze shoppen en wij naar de film. Het was wel een gezellig! De film begon dus om 2.15PM, maar we hadden nog niets gegeten, dus om 2 uur zaten we nog te wachten op onze pizza’s bij de pizzaria! We hadden maar een pizzadoos gevraagd en samen met de pizza’s waren we bijna aan het rennen naar de bioscoop! Haha, dat zou er wel geweldig uitgezien hebben. Gelukkig mochten we het daar op eten, anders hadden we nog een probleem! Na de film zijn we nog even met z’n alle gaan shoppen en daarna naar ‘the lake’ gegaan. Het is een soort park in Hamilton. (zie foto’s) We zijn dan wel niet gaan schaatsen, maar het was erg leuk! Ik was s’avonds pas weer rond 19.00 uur thuis. Ooh morgen is mijn bday! Ik kan al niet wachten om mijn cadeautjes uit te pakken!!

  • 15 Oktober 2011 - 11:35

    4 X M:

    nog gefeliesietert marit.kom je snel trug. we missen je.
    groetjes mariska

    marit ik mis je,en ik heb een nieuwe bril en nieuwe schoenen,kus mandy

    hey meis nog van harte,als je terug bent maken we er een mooi feestje van. kus mo

  • 15 Oktober 2011 - 14:21

    Leonie:

    Lieve Marit,

    Nog van harte met je 17e verjaardag. Wel weer apart hoe ik daar achter kwam. Sta ik te douchen vrijdag (de 14e) en zit te denken dat ik je mams eens even naar jou verjaardag moet vragen. Kan ik ff wat posten, leuk dacht ik... en quess what, je moeder belt me en we praten wat over en weer, vertelt ze me dat haar meissie vandaag jarig is !!!!! Nee he, zo zie je maar weer hoe we allemaal met je bezig zijn. Ja meid, meer dan ik ooit gedaan heb, check ik mijn mail...Kon dat namelijk rustig 2 weken overslaan voorheen. Het is geweldig leuk om jouw reis zo met mee te kunnen beleven en dan blijk je ook nog een verborgen talent als sprankelend schrijven te bezitten. Echt tof. Hey 17 jarig meiske, love u en geniet, geniet, geniet!!
    xxx Leonie, ook van Bas en de kids

  • 15 Oktober 2011 - 20:48

    Hoi Marit,:

    Alsnog even een berichtje van ons uit Swollywood, we hebben je al een berichtje voor je verjaardag gemaild maar ik wou ook nog even reageren op je blog. Mooie foto's hoor! Dat park is prachtig, echt een mooie foto.
    Veel plezier en liefs van Harry en Ria

  • 16 Oktober 2011 - 20:10

    Oma Greet:

    hoi meid beetje late reactie maar ben net thuis van oppas bij karin die was weekend naar amsterdam marathon lopen voor goed doel ,en nu hoor je ook van een ander dat je zo leuk schrijft,trouwens heb vrijdag in de stad gebak gegeten haha.nou gr xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 96363

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: