Logeren met Braidie & Seans verjaardag - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Logeren met Braidie & Seans verjaardag - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Logeren met Braidie & Seans verjaardag

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

06 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!


Donderdag 6 oktober & Vrijdag 7 oktober

Deze week zouden Braidie & Taylor komen logeren. Maar Taylor mocht niet van haar moeder, die schijnt best strengt te zijn, maar Braidie mocht wel dus dat was wel gezellig! Ik had The Vampire Diaries season 2 besteld wat toevallig ook vandaag was aangekomen! Dus dat hebben we gekeken, het was erg leuk! Ze bleef slapen vanaf donderdag tot vrijdag, en we gingen vrijdag weer samen naar school.

Vrijdag was de laatste schooldag, en we kregen vandaag rapporten! Ik kreeg ook een rapport waar ik natuurlijk heel trots op was. Rowan (local rep) wou mijn rapport hebben om doortesturen naar Nederland denk ik, maar ik ga mooi mijn originele niet geven, haha tja ik ben er echt trots op. Dus heb ik maar een kopietje gemaakt. Wat voorderest nog wel even heel grappig was, is dat Adrian in slaap was gevallen in de school bibliotheek, waar ik natuurlijke eventjes een foto van moest maken! Haha. Ik en Aroha waren zwaar verveeld bij Maori, dus besloten we maar om even wat foto’s te maken van onszelf en de sinaasappels. Amazing! Tja ik doe nog steeds rare dingen als ik me verveel.
Some things will never change,…


Zaterdag 8 oktober

Sean was 4 Oktober jarig en gaf een BBQ-feestje vandaag. We hadden een taart gebakken en kaarsjes voor in de taart gehaald. Ook hadden we slingers en 60 ballonnen gekocht+ feesthoedjes.
De hele kamer lag vol met ballonnen, wat natuurlijk ook wel weer grappig was.
Braidie, Adrian, Josef, & Mitchell waren er ook. We bleven ook allemaal slapen. Ik en Braidie deelde een kamer. We lagen nog lekker te slapen toen we de volgende morgen allemaal rare geluiden uit de jongens kamer hoorde komen. Pom (josef) & Mitchell hadden Adrian uit zijn bed gegooid, wat natuurlijk hilarisch was, en iedereen was weer wakker. Nouja we hadden er wel lol om at least!


  • 14 Oktober 2011 - 07:04

    Herman Dekkers:

    Há Marit, HIEPER DE PIEP HOERA

    Gefeliciteerd met je verjaardag.

    Geniet er van.

    Ik mis het sporten met jou.

    Warme groet uit zonnig Dronten,
    Herman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 96357

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: