Logeren met Braidie & Seans verjaardag - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Logeren met Braidie & Seans verjaardag - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Logeren met Braidie & Seans verjaardag

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

06 Oktober 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!

Donderdag 6 oktober & Vrijdag 7 oktober

Deze week zouden Braidie & Taylor komen logeren. Maar Taylor mocht niet van haar moeder, die schijnt best strengt te zijn, maar Braidie mocht wel dus dat was wel gezellig! Ik had The Vampire Diaries season 2 besteld wat toevallig ook vandaag was aangekomen! Dus dat hebben we gekeken, het was erg leuk! Ze bleef slapen vanaf donderdag tot vrijdag, en we gingen vrijdag weer samen naar school.

Vrijdag was de laatste schooldag, en we kregen vandaag rapporten! Ik kreeg ook een rapport waar ik natuurlijk heel trots op was. Rowan (local rep) wou mijn rapport hebben om doortesturen naar Nederland denk ik, maar ik ga mooi mijn originele niet geven, haha tja ik ben er echt trots op. Dus heb ik maar een kopietje gemaakt. Wat voorderest nog wel even heel grappig was, is dat Adrian in slaap was gevallen in de school bibliotheek, waar ik natuurlijke eventjes een foto van moest maken! Haha. Ik en Aroha waren zwaar verveeld bij Maori, dus besloten we maar om even wat foto’s te maken van onszelf en de sinaasappels. Amazing! Tja ik doe nog steeds rare dingen als ik me verveel.
Some things will never change,…

Zaterdag 8 oktober

Sean was 4 Oktober jarig en gaf een BBQ-feestje vandaag. We hadden een taart gebakken en kaarsjes voor in de taart gehaald. Ook hadden we slingers en 60 ballonnen gekocht+ feesthoedjes.
De hele kamer lag vol met ballonnen, wat natuurlijk ook wel weer grappig was.
Braidie, Adrian, Josef, & Mitchell waren er ook. We bleven ook allemaal slapen. Ik en Braidie deelde een kamer. We lagen nog lekker te slapen toen we de volgende morgen allemaal rare geluiden uit de jongens kamer hoorde komen. Pom (josef) & Mitchell hadden Adrian uit zijn bed gegooid, wat natuurlijk hilarisch was, en iedereen was weer wakker. Nouja we hadden er wel lol om at least!

• 14 Oktober 2011 - 07:04

Herman Dekkers:

Há Marit, HIEPER DE PIEP HOERA

Gefeliciteerd met je verjaardag.

Geniet er van.

Ik mis het sporten met jou.

Warme groet uit zonnig Dronten,
    Herman