Weekeindje Hamilton @ Mitchell & Braidie - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Weekeindje Hamilton @ Mitchell & Braidie - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Weekeindje Hamilton @ Mitchell & Braidie

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

30 September 2011 | Nieuw Zeeland, Hamilton

LIEBSTE TROESKAS!

Schandalig! Ja ik weet het, ik heb al veel te lang geen blog meer geschreven!
Natuurlijk heb ik een excuus, ik heb het druk! Wat natuurlijk positief is omdat ik me niet verveel, maar helaas heeft mijn blog er moeten onder lijden. Dus hierbij even een poging om weer een beetje bij te schrijven aangezien ik mijn liebste mutti op skype had die ineens begon over NO BLOG? NO MONEY! Haha, een geweldige motivatie natuurlijk! Dus hierbij weer even een korte update!

Op school gaat het zijn gangetje, niet veel intressants gebeurd. Af en toe wel wat gekookt met hospitality, (ja foto’s komen ook online) en tot iedereens grote verbazing, heb ik een achieved gescoord op mijn health examen. Wat opzich best een verassing was, aangezien iedereen altijd denkt dat ik nooit wat doe in Health class, natuurlijk heb ik het tegendeel bewezen haha. Het was ook een grote prestatie omdat ik 8 mensen in mijn health class heb, en er 3 geslaagd zijn, waaronder ik. Tja dat zegt wel iets over het niveau hier, aangezien ik niet eens vloeiend engels spreek, nouja nog niet dan.

Dit weekeind hadden Mitchell en Braidie me uitgenodigt om bij hun te blijven logeren in Hamilton voor het hele weekeind. Vrijdag kon ik dan mee uitschool en ik kon tot maandag blijven om vervolgens weer met hun mee naar school te gaan. Josef, Adrian & Sean kwamen ook logeren, het was erg gezellig. Eerst natuurlijk nog even wat junkfood ingeslagen en met zn alle films gekeken. Het was niet heel bijzonder maar wel leuk! Aangezien ik ook heel even fatsoenlijk internet had, kon ik eindelijk mijn ping weer even checken. Menn, ik haat Dial-up!!


Weer even een korte update, keep ya all posted,

Lovee,



PS En sinds ik hier altijd moet koken omdat ik anders geen voedsel heb, (doris eet tosti's) En omdat ik niet wil verhongeren, kook ik zelf maar! Maar mijn cookingskillz steeds beter! Ik heb o.a. een quiche gemaakt, ziet er best goed uit toch?

  • 13 Oktober 2011 - 10:02

    Pap:

    Hoi Marit,
    leuke teksten hoor. Het is nu bijna lunchtijd en als ik dan die foto's zie van jouw maaltijden en kookkunsten dan krijg ik zelf trek.
    Ik eet eigenlijk zelden wat Nacho's maar dat bord ziet er wel heel erg lekker uit!
    Groetjes Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 96362

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: