Weekverslag (16 tot 25 september) - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Weekverslag (16 tot 25 september) - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Weekverslag (16 tot 25 september)

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

25 September 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!


De afgelopen weken is er niet veel spannends gebeurt. Maar om toch weer even wat online te zetten, even een verslagje met de highlights. Tess en Jasper, nog gefeliciteerd met jullie bdays!


Weekeind 16, 17 & 18 september

Doris en Noel gingen naar het strandhuis voor dit weekeind, ik kon mee gaan maar ik had al plannen voor het weekeind. Clinton kwam langs op vrijdag en op zaterdag zou ik naar een feestje van de danscrew gaan en daarna bij Aroha logeren. Maar toen ik zaterdag ochtend wakker werd had ik een hele rare allergische reactie waarop mijn ogen leken te exploderen, ze waren enorm!
En aangezien Doris en Noel in het strandhuis 2,5 uur verder op waren, had ik de gubbz maar gebeld.
Want ze hadden gezegt dat ik altijd bij hun terecht kon, dus even later kwam Karen langs met een anti-allergie middel. En als het erger werd, wou ze ook wel met me naar de dokter in Hamilton gaan.
Aangezien mijn hele hoofd opgezwollen was en rood, met een rare uitslag, had ik geen zin om naar het feestje te gaan. Dus kwam Aroha even langs bij mij, dat was wel gezellig. Voorderest was het weekeind best wel saai, en maandag ben ik maar naar de dokter gegaan.


Woensdag 21 september

Vandaag had ik een health examen gedaan. Eigenlijk hoef ik helemaal geen examens te maken aangezien ik geen credits nodig heb om over te gaan naar volgend jaar. Maar omdat mijn docent vroeg of ik het wou proberen, dacht ik dat ik wel een goede indruk zou maken als ik het een kans zou geven. Het examen was echt heel makkelijk, haha, ik denk wel dat ik geslaagd ben. Hihi.

Tijdens de lunch kwamen er mensen uit Hawaii op bezoek, ook de hosts voor ons als wij in december naar Hawaii gaan. Nou het was een hele happening, inclusief de HAKA, en een hawaiiaanse welkom ceremonie. Het was erg gezellig, ik heb ook een emailadres van Vicky gehad, (een fotografie die in Honolulu woont) Ik had haar wat van mijn foto’s laten zien, eerst alleen de foto met Amber en Carlijn die ik mijn agenda heb geplakt. Maar toen ze ook mijn andere foto’s had bekeken, had ze bedacht dat het wel heel gaaf is als ik een dag toch niks te doen heb in Hawaii, we misschien wel een fotoshoot kunnen plannen! Op het strand en bij de watervallen. Dat zou wel leuk zijn! Verder hadden we vandaag een gezamenlijke grote lunch met alle hawaiianen en de kapa haka.

Ik heb Jasper ook nog even gebeld voor zijn bday, en s’avonds ben ik met de gubbz naar Hamilton geweest en ze hebben me ‘the lake’ laten zien en een tempel ofzo? Maar ik heb natuurlijk weer even mooi een fotootje gemaakt. Het chineze meisje was ook mee, ze helpt de gubbz met werk op het land en kan in ruil daar blijven logeren.


Donderdag 22 september

Vandaag ben ik met Clinton naar de base geweest, even het een en ander ingeslagen.
Onder andere 3 paar sandaaltjes alvast voor de zomer, hihi. Het was wel gezellig.
Daarna hebben we wat gegeten bij de foodcourt en hij had me daarna weer thuis gebracht.






Vrijdag 23 september

Ja het is echt waar, ik ben samen met Brian, Karen en Cathy (chineze meisje) een lange wandeling naar de top van de bergen gemaakt. Op de top van de berg heb je uitzicht over Ngaruawahia en Hamilton. Het was wel zwaar maar leuk, plus dat ik even weer wat tedoen had natuurlijk. We vertrokken om 17.00 en we waren terug om 21.30. Op de weg terug zagen we alle gloeiwormen, heel apart. We hebben ook nog wat aparte kiwi vogels gespot, en toen we weer bij de Gubbz thuis waren hebben we gegeten en ben ik daarna weer terug naar huis gegaan.


Zaterdag 24 september

Ik lag nog lekker te slapen toen er om 8.00 s’ochtends op de deur werd geklopt. Ik was nog vrij slaperig en ik hoorde eerst niet precies wat er was. Toen ik een minuut later een ingeving over de mogelijke postbode kreeg, wist ik niet hoe snel ik mijn bed uit moest komen! Met mijn haar alle kanten op staande, make-up loos met nog zwart onder mijn ogen van mijn mascara, in een kniebroek en een oranje top opende ik de deur. En het was de postbode! Oh ik was zo blij, hihi. Het was een pakket dat papa en mama hadden op gestuurd. Ik heb eindelijk mijn kleding, en ik had ook nog een cadeautje (miniset OPI tour in America) gehad, en van opa Bert en oma Thea ook nog een OPI kleurtje gehad! (the color to dine for) Yeah! En van lieve amber nog een tekening, die ik aan mijn kast in mijn kamer heb gehangen. Heel lief van jullie allemaal! Dankjewel iloveyoullie! Hihi.
Verder zaten er nog 2 verjaardags cadeautjes in, maarja die heb ik mooi opgeborgen in mijn laadje, want ik moet nog een maand wachten om ze te openen! Maar ik vond het heel leuk, thankyou sweeties!


Zondag 25 september

Vandaag was vrij saai, ik heb TVD gekeken! Dat was wel leuk. En ik heb een taart gebakken ik ben uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje bij de gubbz morgen. Een vriendin van Karen is jarig en we hebben morgen dus een dinner, dat is wel gezellig. Ik laat nog wel even weten hoe het was! De klok is sinds vandaag ook een uur vooruit gegaan dus er is nu een tijdverschil van 11 uur, :O.


Bij deze weer even een update van mijn afgelopen weken, Ik mis jullie,
Loveeee, xxx

-Marit

  • 25 September 2011 - 08:32

    Amieke:

    Hey lief,
    Zitten we gister 2 uur te kletsen, zeg je nix over die evt. shoot op Hawaii!
    Zou wel heel leuk zijn.....
    Ly & miss you too!!!
    Xxxx mam

  • 25 September 2011 - 19:01

    Leonie:

    Lieve Maorit,
    Allereerst ontzettend bedankt voor je lieve kaart. Hij was wat later, maar inmiddels heeft "ie" een plekje naast mijn bed. Ja, weer typisch je moeder... Hebben we elkaar vrijdag aan de telefoon en ze vraagt me of ik je kaart al had gehad. Nee dus... Iedereen had ém al vertelde ze nog. Nadat we hadden opgehangen was ik al bijna in staat om naar de straat achter ons te gaan. Die heet De Morgen en het zal niet de eerste keer zijn dat daar post wordt bezorgd. Uiteraard kwam daar iets tussen en op een gegeven moment zie ik de postbode aankomen. Ik zie dat ze 3 dingen in haar hand neemt, waarvan het eerste verdacht veel op een ansichtkaart leek. Ik dacht nog... het zal toch niet waar zijn... En ja hoor het was jouw kaart. Echt weer iets voor je lieve mams die dat weer ergens heeft opgevangen met haar antennetje. Geweldig he! Vind ik zo mooi.
    Zo dat was dat. Blijft toch een gek idee hoor, dat jij in onze nacht al die geweldige dingen meemaakt. Ja tuurlijk is niet alles glorieus (raar woord eigenlijk), maar meidje wat mag jij trots op jezelf zijn. En oh jee , nu ga ik wel heel oubollig klinken, maar ooit zul je merken dat juist die momenten je zoveel hebben meegegeven voor de rest van je leven. They never can take that away from you, baby. En dan ben je 16.... en je gaat alles aan.... sterk hoor en petje af!!!
    Ik ga je zometeen ff op skype zoeken. Kijken of ik een berichtje voor je kan achterlaten.
    Lief schatje, love u en ga vooral door met genieten (en af en toe vervelen :) ).
    Kus Leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 96364

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: