Basketball Game! - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Basketball Game! - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Basketball Game!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

12 September 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag na school ben ik snel naar huis gegaan en mijn stunning basketball uniform gepakt en natuurlijk mijn sportschoenen, want over een half uur moeten we weer op school zijn en vertrekken we gezamelijk naar Cambridge.

Cambridge is ongeveer 1 uur vanaf Ngaruawahia vandaan. Eerst speelden de jongens een wedstrdijd en daarna
waren wij aan de beurt.

We hebben met 100-56 gewonnen! Hierbij natuurlijk ook even wat team pics!

Ik had de bal en toen kwam er zo'n meisje van het andere team de me vol in me maag raakte, waarop ik iets te hard 'fack' zei. Whooops! Zelfs de jongens en de docenten op de tribune konden het horen. De scheids was er niet zo blij mee, maar just pretend to be stupid exchange-student zeggen we dan maar. Hahaha.

Natuurlijk moest er ook weer een bal op mijn vinger vallen, (tja, het kan ook niet anders) maar gelukkig niet heel ernstig, alleen eenbeetje opgezwollen.

Op de terugweg kreeg de band van de jongensbus een lekke band, dus we hebben eerst nog 30 minuten aan de kant van de weg gestaan.

Om 22.30 eindelijk thuis, en even gedouched en maar gaan slapen. Ik ben kapot!

  • 25 September 2011 - 08:26

    Amieke:

    Coole foto! Heel stoer, op de zwartwit foto val je niet eens zo heel erg op hihi
    Liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 96353

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: