Basketball & Weekeind! - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Basketball & Weekeind! - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Basketball & Weekeind!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

09 September 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag had ik een basketball-game in Hamilton tegen Hamilton girls high.
En natuurlijk kon een foto in mijn charmante sport-uniform niet ontbreken.
Verder nog even een kort blogje over mijn weekeind geschreven.
Enjoy!

Love,

-Maritt




VRIJDAG B-BALL!

Ja vandaag een basketball game! Rond 5PM vertrokken we naar Hamilton, (30 min rijden) in de te rode schoolbus. In de eerste minuut dat ik op het veld stond ging ik natuurlijk op mijn plaat.
Crap, dat gebeurt ook alleen maar bij mij! En dan dat in mijn groen-zwarte oversized sport uniform, met mijn knalroze lippenstift. Tja, ik leek dan wel niet op een ‘bad-ass’-basketballer, maar ik heb wel mooi even gescoord! Wiehoeee! En natuurlijk ging het basketballen op zn Marits, maar de coach vond het geweldig! PLAY HARD! Oohja, en ze kunnen hier nauwelijks mijn voornaam uitspreken, laat staan mijn achternaam, Mariet Underburk. Haha, geweldig!

NHS = Ngaruawahia High-School.
M. Underburk, Number 15



ZATERDAG


Zaterdag ochtend heb ik eerst mijn kamer en de badkamer opgeruimd en schoongemaakt.
Doris was trots op me! Helemaal verbaasd hoe netjes het was! Verder heb ik nog even wat wasjes gedaan want het was echt bloody-hot vandaag!

Omdat ik gister een van mijn acryl-nagels gebroken had, ging ik vanmiddag maar even naar Hamilton om de rest te verwijderen. Toen ik naar de bus ging kwam ik Aroha tegen, was wel gezellig! We hebben heel lang gekletst. Want tot mijn grote verbazing moest ik 1,5 uur wachten op de bus, wat bleek nou! Ik had gekeken bij de timetable van maandag tot vrijdag. Hmm, dit is nou waarom ik bussen háát! Maargoed, toen ik eindelijk in Hamilton was, hebben ze mijn gelnagels verwijderd, veel beter zo! Alleen zijn mijn nagels nu slap en broos. Shit happens zeggen we dan maar, het was het wel waard.



ZONDAG LAZY-DAY

Ja vandaag ben ik lui! Het enige wat ik heb gedaan is foto’s gemaakt in mijn basketball uniform om ze later weer te posten op mijn blog. En ja ik heb een zonnebril op omdat ik zelfs te lui was om mijn ogen op te maken. Haha, ik had wel gedoucht maar geen zin in make-up. Toen ik hoorde van Doris dat Leonie, Erdan en Kesha langs kwamen had ik mezelf toch maar een beetje gefatsoeneerd.
Later kwam Noel ook nog langs en hebben we gezamenlijk gegeten. Toen stond Clinton ineens voor de deur! Clinton is de zoon van Brian en Karen Gubb. Dus had ik hem ook maar even voorgesteld aan de rest van de familie. Later ben ik nog even naar de Gubbz geweest en hebben we wat gedronken. Er waren ook mensen uit Zwitserland op bezoek met hun zoontje. Daarna met zn allen nog even ge-poolt en Clinton had me s’avonds weer naar huis gebracht.

  • 12 September 2011 - 10:43

    Pap:

    Hoi Marit,

    Leuk hoor dat basketballen, op het Almere college zullen ze trots op je zijn.
    Kamer opruimen? dus dat kan toch je wel?
    Tja en die bus dat is wel weer op zijn Marit's natuurlijk. Ik ben blij dat NZ een eiland is en dat je dus niet in de bus naar Autralie (Zoals van Frankrijk naar Italie) kunt belanden, hahaha.

    Geweldig leuk om weer wat van je te lezen. Ga zo door schat.

    Groeten van mij.


  • 13 September 2011 - 09:41

    Onbekend<3:

    haaaaaaai zussie<3

    hahahahah die fotos zijn geniaaaaal!

    ik ging even me fatboy dumpen op jouw kamer toen ik de mijne ging opruimen en ik zag je vestje liggen (die met die kersjes) dus die heb ik voor 1 keeer gejat hahaaah(6)

    vind je t erg? :(

    hooop het niet :)

    k zal er voooorzichtig meedoen(:

    ahahah^_^

    xjeLIEVEzussie carlijn biefstuk.<3

  • 14 September 2011 - 18:19

    Oma Greet:

    hoi marit,zelfs in basketbaloutfit nog een model haha,ik heb een paar keer gemaild maar het komt steeds terug er staat dan unavaileble dus nu dan maar zo ff zeggen dat oma vorige week de kaart van jou heeft ontvangen ze was er blij mee leuk .nou groeten van ons.xx doeiiiiiiiiiiiii.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 96360

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: