Kai Sweetens the Korero! - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Kai Sweetens the Korero! - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Kai Sweetens the Korero!

Door: Maorit

Blijf op de hoogte en volg Marit

07 September 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!


Vandaag hadden we weer hospitality. We hebben onze 'Matariki' gedaan, het is eigenlijk gewoon een lunch serveren voor 8 gasten. Ik zat met Louise en Justice in een groepje. Ik heb ook maar wat foto's van onze lunch gemaakt om weer even te posten!



HSP-CLASS

Volgende week moeten we het nog een keer maken maar dan voor 8 andere gasten. Om te laten zien dat we de goede skillz hebben.. Vandaag hadden we een pasta gemaakt, (de foto met de soort olliebollen en rare loempia's)

Omdat Tharyn al klaar was met zijn voorbereidingen voor Matariki werd hij mijn "roer-tess", hahaha, alleen had hij er per ongeluk stocking bij de tomatensaus ingedaan wat gemaakt is van kip, en wat ik dus niet eet. Dus toen ik het netjes op het bord had gedaan, had ik er maar even een foto van gemaakt!

Toen ik aan hem vroeg of hij het op wou eten, zei hij: Ooh nee het is jouw 'dish", eet jij maar! Dus ik zo: Haha jij bent de fantastische stirr-er, en er zit stocking in, wat ik niet eet, (zie vega*) hij: Ooh sorry! Why didnt you tell me??? You could have told me!! Haha dus ik zei dat hij zo ambiteus bezig was, en dat het niet uitmaakt! Uiteidelijk heeft hij toch de pasta gegeten, haha.


Geniet van deze (smakelijke) foto's!
Oh mama, zie je nou wel, ik KAN wel koken!:D

  • 12 September 2011 - 10:09

    Karin:

    Kan de fotos niet vinden, misschien kijk ik niet goed? Krijg in ieder geval al wel honger van dit verhaal, oh dat komt vast omdat het bijna lunch tijd is... geen pasta voor mij.
    Liefs Tante Ka

  • 12 September 2011 - 11:19

    Karin:

    Super nu zie ik je fotos ook! Je ziet er supersportief uit als basketballer...
    Liefs Tante ka

  • 12 September 2011 - 17:56

    Amieke:

    Dat beloofd wat voor als je terug komt!!!
    Kan niet wachten haha
    Liefs, mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 96350

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: