Hét Ball! - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Hét Ball! - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Hét Ball!

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

27 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag was ik eerst nog bij Leonie, maar Leonie moest al werken om 8.00 en kon me dus niet naar Hamilton brengen want ze hebben één auto en Arden sliep nog want hij had avond dienst. Dus ik ben met de bus naar Hamilton city gegaan.

Daar heb ik Rowan en de andere studenten weer ontmoet. Het was niets bijzonders, gewoon de regeltjes nog even doornemen, en Rowan vertelde mij dat mijn Hawaii trip door kan gaan!

Noel kwam me ophalen om 13.00 en kon ik dus mooi van de preek ontsnappen. (wat we wél en niet mogen doen, alleen hebben ze dat wel 30x gezegt dus ben er wel klaar mee. Yoehoeee! Im dutch, not stupid!)

Maargoed, toen ik weer thuis was heb ik me klaar gemaakt voor het ball. Ooh ik hou van mijn nagels! Alleen het typen is zwaar verlept, ze zijn net iets langer dan ik gewent ben.
Nadat ik mijn pink verbrand heb met mijn haar krullen was ik er wel klaar mee, zo nog even een laagje make-up erop en ik vind het wel prima.

Bobby, (mijn ball-'date') kwam eerst naar mijn huis. Ze moeder kwam hem afzetten en ze vond het helemaal geweldig dat we samen naar het ball gaan. Haha. Om 18.40 kwam Sharnay ons ophalen en gingen we samen naar het ball. Het ball was wel leuk. Noel kwam ons weer halen om 00.15.

De officiële foto's heb ik nog niet, maar wel wat foto's van te voren gemaakt!


Love,

-Marit

  • 28 Augustus 2011 - 09:46

    Amieke:

    Oh je had nog een tasje gescoord?!
    Mooi diadeem! Leuk hoor die foto's!
    Het werkt goed: no blog? No money!!
    Maar volgens mij vind je het ook heel leuk om iedereen op de hoogte te houden op deze manier!
    Liefs xxx

  • 28 Augustus 2011 - 09:49

    Marit Onderberg:

    jaa, ik had op vrijdag in Hamilton met Leonie nog een clutch gevonden en een diadeem! Dat mag niet ontbreken natuurlijk.

    hihih, jaa het is niet alleen voor het geld, ik vind het stiekem ook wel leuk!
    Zo weet ik nog wat ik allemaal gedaan heb! :$

    Loveyou!

  • 28 Augustus 2011 - 18:40

    Oma Greet:

    je ziet er zoals gewoonlijk weer mooi uit.xx

  • 02 September 2011 - 08:25

    Lucy:

    Wauw...mooi hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 96361

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: