Leonie, Nagels, Bios & Uit eten - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Leonie, Nagels, Bios & Uit eten - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Leonie, Nagels, Bios & Uit eten

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

26 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag ben ik uitschool naar Leonie in Hamilton gegaan. We zijn eerst samen naar de nagelsalon geweest en ik heb nu acryl nagels voor het ball van morgen. Het ziet er echt gaaf uit! Daarna zijn we wat gaan eten bij breakers en na het eten zijn we naar de bioscoop geweest! (The planet of apes)

Om 11PM terug naar Leonies huis in Hamilton en hebben we de nieuwste aflevering van TVD (the vampire diaries) gekeken. Leonie volgt TVD ook, dus het was wel leuk dat ze het heeft opgenomen, konden we ook naar bios zonder TVD te missen!

Ik blijf dus bij Leonie slapen want ik heb morgen vroeg een meeting met Rowan van NZZIIU samen met de andere studenten.

Loveeeee,
-Marit

• 28 Augustus 2011 - 09:06

Marit Onderberg:

Oh op de foto lijkt het een hamburger, maar het is een vega-burger. Wees maar niet bang, ben nog steeds 100 procent vega!

• 28 Augustus 2011 - 09:43

Amieke:

Oh ik dacht al, een hamburger voor Marit? Ongeloofwaardig!!!!
    Dat eet je nog niet op voor een miljoen!!!
    dikke kus