Koroneihana & 3e schoolweek (15-17/08) - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Koroneihana & 3e schoolweek (15-17/08) - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Koroneihana & 3e schoolweek (15-17/08)

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

17 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

DEAR TROESKAS!


Maandag 15 augustus

Maandag was vrij rustig en in de eerste pauze kwam ik Bobby tegen. Hij had aan Sharnay gevraagd of ze aan mij wou vragen of ik met hem naar het gala wil. Haha, lekker ingewikkeld, maar toen ik hem tegen kwam, vroeg hij het persoonlijk. Dus ik zei natuurlijk: Sure! En nou, zijn we hét gespreksonderwerp! Zelfs de docenten hebben gehoord van mijn “ball-date”! Geweldig.


Dinsdag 16 augustus & woensdag 17 augustus

De drukte rondom het ball neemt al weer af, gelukkig! Dinsdag verliep vrij rustig. Ik heb zelfs niets aan laten branden met hospitality! Dit omdat we theorie hadden, volgende week (of die week erna, ik kon het niet helemaal volgen) gaan we koken voor een groep mensen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat! Woensdag waren we al eerder vrij, vandaag is begint de Koroneihana, dit is een Maori feestdag van de kroning van de Maori-koning.Er komen Maori's uit de hele omgeving om de kroning te vieren. De Koroneihana duurt tot zondag avond, we hebben donderdag en vrijdag dus ook geen school.



FOTO'S?

Hier heb ik geen foto's van, omdat het respectloos is om in de Marae (soort kerk van de Maori's) foto's te maken, dus maar even een foto van de omgeving.;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 96336

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: