Netball Prijsuitreiking - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Netball Prijsuitreiking - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Netball Prijsuitreiking

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

14 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag is de netball prijsuitreiking en aangezien Doris de voorzitter is, bood ik haar aan om haar te helpen met klaarzetten. Ik had Doris ook al geholpen om de medailles aan een lintje te maken. We vertrokken om 11 uur naar de netball club.

Er waren al behoorlijk wat mensen en het schijnt een traditie van de netball vereninging te zijn, dat iedereen die komt wat lekkers meeneemt. De tafel stond vol met snoep, chocolade, taarten, cake, gebak,nootjes en nog veel meer! (Zolang het maar slecht voor de lijn was. hihi) Het was best gezellig en natuurlijk kon ik het niet laten om wat foto's van het voedsel te maken, :)

Ik had natuurlijk ook nog even gekeken op de site van de MPD, maar helaas heb ik papa gemist. Nog gefeliciteerd met je voorzitterschap-daddy! Ik ben trots op je!

Verder wens ik oma Greet een hele fijne verjaardag & we skypen vanavond nog wel even!

• 21 Augustus 2011 - 09:19

Oma Greet:

hoi die marit het is zondag 21 aug wanneer ik deze blog ontvang komt zeker door de winter heb je daar ook veel sneeuw gek idee hier zomer (veel regen)gezellig zo,n feestje.zo,n snoepfeest was wat voor mij trouwens haha.er is hier geen nieuws verjaardag was leuk 43 pers buffet door opa gemaakt lekker .je kaart is ook gekomen maar dat had ik gemaild .verder geen nieuws dus de groeten en van ons.xx