Netball Prijsuitreiking - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Netball Prijsuitreiking - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Netball Prijsuitreiking

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

14 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!

Vandaag is de netball prijsuitreiking en aangezien Doris de voorzitter is, bood ik haar aan om haar te helpen met klaarzetten. Ik had Doris ook al geholpen om de medailles aan een lintje te maken. We vertrokken om 11 uur naar de netball club.

Er waren al behoorlijk wat mensen en het schijnt een traditie van de netball vereninging te zijn, dat iedereen die komt wat lekkers meeneemt. De tafel stond vol met snoep, chocolade, taarten, cake, gebak,nootjes en nog veel meer! (Zolang het maar slecht voor de lijn was. hihi) Het was best gezellig en natuurlijk kon ik het niet laten om wat foto's van het voedsel te maken, :)

Ik had natuurlijk ook nog even gekeken op de site van de MPD, maar helaas heb ik papa gemist. Nog gefeliciteerd met je voorzitterschap-daddy! Ik ben trots op je!

Verder wens ik oma Greet een hele fijne verjaardag & we skypen vanavond nog wel even!



  • 21 Augustus 2011 - 09:19

    Oma Greet:

    hoi die marit het is zondag 21 aug wanneer ik deze blog ontvang komt zeker door de winter heb je daar ook veel sneeuw gek idee hier zomer (veel regen)gezellig zo,n feestje.zo,n snoepfeest was wat voor mij trouwens haha.er is hier geen nieuws verjaardag was leuk 43 pers buffet door opa gemaakt lekker .je kaart is ook gekomen maar dat had ik gemaild .verder geen nieuws dus de groeten en van ons.xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 96336

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: