2e Schoolweek (08 t/m 13 august) - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu 2e Schoolweek (08 t/m 13 august) - Reisverslag uit Ngaruawahia, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

2e Schoolweek (08 t/m 13 august)

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

13 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Ngaruawahia

LIEBSTE TROESKAS!

Het is nog best wel wennen op school, maar de mensen zijn wel heel aardig tegen me.
Maandag, dinsdag en woensdag verliepen wel goed. Op zaterdag 27 augustus is er een Ball (soort gala) in skycity @ Hamilton. Sharnay en haar vriendinnen vroegen of ik met hun mee wou gaan naar het ball. Maar vrijdag ochtend kreeg ik een smsje van Sharnay of ik met bobby naar het ball wil gaan. Hij had aan Sharnay gevraagt of ze aan mij wou vragen of ik met hem naar het Ball wou. Dus misschien ga ik wel met hem. Ik zie het maandag wel:).

Nu is hét moment waarop ‘ma meré gaat zeggen’: Bosjes met jongens Marit! Ze komen met bosjes! Waarop ik antwoord: Nee Mutti! Het valt best mee! (En vervolgens ben ik naïef.. Let maar op!) Nee mama, ik neem je nu maar een beetje in de zeik! Net als in Nice! Toen ik je geen Mutti mocht noemen omdat al die Fransen dachten dat we Duitsers waren. Totdat we échte Duitsers tegen kwamen. (‘Wo ist la supermarché? Mit das blumen und le poisson?’) HAHAHA!

Maarja om niet van het verhaal aftewijken, Doris bood aan om een jurk te gaan kopen met me. En ik ben al geslaagd! Het is niet zo’n unieke jurk als ik op het Gala op het AC had, maar wel een classy dress.

Woensdagavond voelde ik me niet zo lekker, had geen eetlust en was misselijk. Ik ben maar vroeg naar bed gegaan en hoop dat het de volgende dag beter was. Donderdag ochtend voelde ik me nog beroerder, maar ik vond het ook een beetje lullig om me al gelijk de 2e week ziek te melden. Maar Doris vond het ook een beter idee om me thuis te laten. Vrijdag voelde ik me nog net zo, bah! We kwamen tot de conclusie dat ik ‘THE FLU’ heb. Zo klinkt het wel héél dramatisch, mijn buik maakt geluiden waarvan ik niet wist dat ik dat kon produceren. Het leek wel beatboxing. Naja, shit happens zeggen we dan maar. Zaterdag voelde ik me nog steeds niet lekker, stomme flu, ben er klaar mee! Ik heb vandaag wel wat gegeten, niet veel, maar het is meer dan die drie happen yoghurt sinds woensdagavond. Morgen word papa officieel de organisator van de meerpaaldagen. (10.00 AM NZ-time) dus ik hoop dat het internet me morgen niet in de steek laat zodat ik het online kan volgen. Morgen is ook het einde van het netball seizoen inclusief prijsuitreiking en aansluitend een feest. Leonie en Dottie hadden me gevraagd of ik ze wou helpen, dus morgen om 11 uur naar het netbal veld.


Don’t forget I love you sweet mommy & daddy!
(& de rest ofcourse,<3)

  • 13 Augustus 2011 - 17:33

    Oma Greet:

    leuk dat bal benieuwd naar de foto van je in de jurk.groetjes

  • 14 Augustus 2011 - 08:12

    Herman:

    Ha Marit,
    Fijn dat het goed met je gaat. Leuk te lezen wat je allemaal schrijft, doet en ervaard. Je doet het goed. Prachtig al die ervaringen die je mag beleven.
    Ik was je mailadres kwijt, maar bij de Meerpaaldagen (wat een drukte, herrie en gezelligheid weer, alleen het weer is niet echt zonnig) van je moeder gekregen. Dus, daar ben ik dan.
    Jammer dat je er a.s. 20.8 zaterdag niet bij kunt zijn. Carlijn zal je vervangen, maar we zullen je lach en toewijding wel missen. Hopelijk hebben we goed weer. Hoe is dat bij jou? Ik zie wel op de foto`s `de jassen aan`.
    Maar goed, voor nu, leuk weer wat van je gelezen te hebben en fijn dat het (zo) goe met je gaat. Ik duik hier weer de saaie natte zondag in.
    Warme groet,
    Herman

  • 14 Augustus 2011 - 20:52

    Papa:

    Hoi Marit,

    wat kan je mooi schrijven.
    ik wil graag nog veel blogs van je lezen.

    grtjs papa.

  • 16 Augustus 2011 - 00:12

    Marit Onderberg:

    Hey Herman!

    Dankjewel! Het gaat hier goed! En hoe is het dar in het (warmere) Dronten? Is ook alles goed met Nettie? Ja jammer dat ik er niet bij ben! (Doperwerten, appelmoes en kroketten!) Volgend jaar zal ik er weer bij zijn! hihi.

    Het weer hier is echt KOUD. De huizen zijn ook koud omdat het niet-geissoleerd is en de ramen zijn enkel-glas. Behoorlijk koud dus! Gisteren was hier zelfs sneeuw. Dit was een hele happening aangezien het nog nooit gesneeuwt heeft op het Noordereiland.

    Ik ben zeker van plan om veel te bloggen en natuurlijk foto's te posten! Zodatjullie daaar back in Holland ook een idee hebben hoe het er hier uitziet en wat ik meemaak!

    Had mama al verteld dat ik de vakanies ook al voor elkaar heb? ^^

    Liefs,
    Marit


  • 16 Augustus 2011 - 00:13

    Marit Onderberg:

    Dankje Daddy! Ik zal blijven schrijven!!

    Loveyou!

    Oh en oma, natuurlijk maak ik ook nog en blog over het ball inclusief foto's!

    Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 96338

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: