Hamilton Zoo - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Hamilton Zoo - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Hamilton Zoo

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

07 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Hamilton

LIEBSTE TROESKAS!

Noel wou vandaag graag naar Tauranga, waar er netbal games gespeeld werden.
Het is alleen 3 uur rijden dus Doris had er eigenlijk niet zo heel veel zin in.
Dus gingen ze naar Cambridge, een plaatsje vlakbij. (ong. 30 minuten rijden)
Maar Leonie ging met Edam, Kesha en Yuke naar de Zoo in Hamilton. Edam is de vriend van Leonie en de vader van Kesha. Yuke is de japanse student die Leonie tijdelijk host. Edam’s zus kwam ook met haar twee kinderen en zij heeft ook een japanse student. Dus Leonie vroeg aan mij of ik mee ging naar de Zoo, Kesha wou me ook graag mee hebben. Haha echt schattig!

Dus ik ging maar mee naar de dierentuin! Leonie zou me ’s ochtends om 10.00 uur ophalen, en daarna zouden we doorgaan naar Hamilton Zoo. Het was echt heel erg gezellig! Ze hadden ook voor een grote lunch gezorgd, met ook vegetarische dingen. Daarna trakteerden ze ons op friet en hot chocolate. Het was echt een mega lunch, maar het was heel lief van ze om dat allemaal te regelen. ’s Middags reden we om 15.00 uur weer terug naar Ngaruawahia, en Doris had familie op visite. Dat was wel gezellig. ’S Avonds heb ik Rowan Anderson eindelijk ontmoet. Rowan is mijn ‘local rep’, eigenlijk stelt het niet bijster veel voor. Om het netjes te verwoorden: Mijn vertrouwen in deze persoon is niet heel hoog. Jullie weten wel hoe die banden liggen, en anders ‘ask Mutti!’ Kan ik beter niet allemaal posten. ;) Maar goed, hier mee zal ik het moeten doen, en anders heb ik altijd nog mijn gastgezin die me altijd wel willen helpen! Ooh, morgen al weer naar school, mijn tweede week!

Oh, wat echt super gaaf is! Ik ga op een cruise met mijn gastgezin in december! En met de kapa haka,
(Maori-groep) naar Hawaii! (noujaa het moet alleen nog even goedgekeurd worden door de organisatie) maar het is wel super gaaf!!! Met de kapa haka gaan we de hawaiiaanse cultuur bekijken en optreden! Waaaaaah, hihi, zien jullie mij al in zo’n pakje Maori-dansjes doen?
Heeft Jasper toch nog z’n zin gekregen. Oohja, ik overweeg (met papa en mama natuurlijk) ook nog om met NZIIU een tour rond het Noorder- en Zuidereiland te gaan doen! Exciting!


  • 14 Augustus 2011 - 11:05

    Carlijn:

    awhh wat cuteee!<3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 96340

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: