Introductie dag @ Ngaruawahia High - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Introductie dag @ Ngaruawahia High - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Introductie dag @ Ngaruawahia High

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

01 Augustus 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

LIEBSTE TROESKAS!

Hier een blog over mijn introductie dag op school.
Enjoy!

Doris had een afspraak met de directrice van de school gemaakt. Ik werd om half 10 opschool verwacht. De principal (mss Roa) is een aardige vrouw en ik heb al mijn vragen gesteld. Ook heb ik een vakkenpakket uitgekozen en informatie over de school gekregen. Ik hoef geen schooluniform te dragen omdat mss Roa me in Year 13 heeft geplaatst. Ze vond het zonde om een duur uniform aan te schaffen voor die paar maanden. Want als ik in Year 12 zou geplaatst zijn, zou ik in januari alsnog naar Year 13 gaan en dan hoef je geen uniform te dragen. En ik ontmoet ook wel mensen uit Year 12 want ik heb Health met Year 12 om onder gym uit tekomen. Aangezien spijbelen hier fataal kan zijn (voor mij) besloot ik maar geen gym te kiezen! En ik kon kiezen tussen wiskunde en economie, of allebei, dus ik koos maar voor Economie, dat was tenslotte in Nederland een van mijn beste vakken. Well make my day! Geen gym, geen wiskunde en het belangrijkste geen uniform! Maar mijn vakkenpakket is: English, Maori, Healt, Hospitality, Biology & Economics. Ik kon helaas geen Art kiezen, maar misschien kan ik dat in Januari krijgen.

Ik heb ook mijn dean (mss Ladd) ontmoet, dat is de persoon waar ik naar toe moet gaan als er problemen zijn. Vikki is ook gelijk mijn docent Engels. Ik kreeg ook een lijstje van spullen die ik moet halen voor dit schooljaar. Ik kreeg ook een schoolagenda van haar. De school hier heeft gewoon een eigen agenda echt grappig! Alle vakanties enzo staan er ook in dus het is ook nog eens handig. Omdat ik vandaag nog niet echt start, gingen Doris en ik naar de Base, waar ik de stationary voor school heb gekocht. Morgen mijn echte eerste schooldag! Wish me luck! (again)

• 13 Augustus 2011 - 17:07

Oma Greet:

hoi die marit ,grappig dat iedereen dezelfde agenda heeft ziet er nog wel leuk uit,had je wel eens in een uniform willen zien hihi.groetjes xx