Vertrek YHA, NZIIU & Tijdelijk gastgezin - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Vertrek YHA, NZIIU & Tijdelijk gastgezin - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Vertrek YHA, NZIIU & Tijdelijk gastgezin

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

28 Juli 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

DEAR TROESKAS!

Om 8.00 stond er al een taxi ons op te wachten voor het YHA. Ik en een andere Nederlandse jongen gingen door naar de NZIIU oriëntatie. We moesten naar een kerk in Auckland in de Henderson-buurt. Deze oriëntatie was eigenlijk vrij saai, het meeste hadden we al gehoord. S ’middags werden ik, en een Duitse exchange opgehaald door Julliet, onze host familie voor een dag. Julliet woont met 3 Chinese studenten en Beau, haar zoontje in huis. Ik sliep alleen op de kamer van Beau, en de Duitse jongen bij de chinezen op de kamer. De volgende dag was ik al vroeg wakker, had ik even lekker gedoucht en gezamenlijk ontbeten. Natuurlijk moest er ook even een foto gemaakt worden! Daarna werden we met onze koffers en al afgezet bij de kerk, waar we nog een orientatie ochtend hadden. Om 14.00 kwamen de shuttle busjes om ons te dumpen bij onze vaste hostfamilie’s. Ook hier weer even een groepsfoto om te posten. Ooh spannend! Zometeen al naar mijn hostfamilie!

  • 10 Augustus 2011 - 19:29

    Leonie:

    Lief Maoritje,

    Allereerst Goedemorgen, want het is nu bij jou al 11 augustus 08.15 uur of zo. Hier is het nu 21.19 uur 10 augustus. Wat ontzettend tof om op deze manier met je mee te reizen. Stiekem zou ik wel een secret camera mee willen laten gaan, wat een prachtige plekken heb je tot nu toe al gezien!! Ik stel toch voor dat je je nog iets meer identificeert met de Chinees in het kader van het foto's maken. Als je dan terug bent, wil ik natuurlijk wel graag alle foto's zien. Ik zal al wel vast een week vakantie aanvragen voor de zekerheid :). Hey meisje, geniet van elke seconde. En blijf vooral zo leuk en gezellig schrijven.

    Liefs en een dikke kus
    Leonie

  • 13 Augustus 2011 - 09:29

    Marit Onderberg:

    Lieve Leonie!

    Hihi, dankjewel voor je reactie! Ik vind het erg leuk om te lezen! Ja echt lastig he, dat tijdsverschil. Een secret camera? Dat is nog niet eens zo'n slecht idee! Ik probeer wel overal foto's van te maken, en ik moet ook echt dringend mijn blog updaten! Hihi natuurlijk, ik laat je graag alle foto's zien! En ik vond het ook heel gezellig dat je mee was naar schiphol! Dankjewel! I'll keep you posted!

    Dikkekus, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 96347

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: