Rangitoto Vulcanic Island - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Rangitoto Vulcanic Island - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Rangitoto Vulcanic Island

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

27 Juli 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

DEAR TROESKAS!

Vandaag vroeg op om met de P&O ferry naar Rangitoto island te gaan! Het duurde ongeveer 25 minuten en het was best koud. Rangitoto Island was altijd een vulkaan, omringd door de zee, er zijn ook grotten en iets met lava en kraters ofzo? Maar wij hebben alleen de toeristische route naar het hoogste punt van het hele eiland gelopen. Het was er erg mooi, maar wat een takke-eind! Dit is nog véél erger dan de kwabbenroute! Het was ook nog is mega steil, nee ‘hiking’ is niet echt mijn sportstyle! Wel wat mooie foto’s gemaakt! Af en toe voel ik me net al een chinees. Maar goed, we waren rond 13.30 terug in Auckland, er was nog tijd om te shoppen en we zouden weer meeten om 19.00 in de YHA. Toen hebben we pizza’s besteld, en daarna alles ingepakt, omdat we morgen ochtend vroeg al weer zouden vertrekken. Ooh trouwens, ze noemen me hier de ‘dutch queen’ hahaha, geen idee eigenlijk waarom! Iets over lippenstift ofzo! Er komen ook al wat variaties :
‘Strong dutch queen’, ‘Smart dutch queen’ Ge-wel-dig!

• 01 Augustus 2011 - 09:02

Oma Greet:

hoi marit ik kan wel bedenken waarom je de qeeun bent hardstikke grappig toch vroeger was je al prinses dus simpel toch hahaha leuk,deze verslagen zijn vet gaaf blijf ze graag ontvangen veel plezier en tot de vlg bericht.groeten van opa hans en oma greet xx.succes op school.doeiiiiiiii