Sheepworld, Mount Eden & Italiaanse ijsjesman - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Sheepworld, Mount Eden & Italiaanse ijsjesman - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Sheepworld, Mount Eden & Italiaanse ijsjesman

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

26 Juli 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

DEAR TROESKAS!

Vandaag zijn we naar sheepworld geweest! Een soort dierenparkje met schapen, pony’s, kippen, ezels, struisvogels, possums (geen idee wat dat is/zijn?), varkens, honden, konijnen, cavia’s & geiten.
Niet erg intressant, maar de schapenshow was wel echt grappig! Lammetjes voedsel gegeven, zo schattig!

Daarna gingen we naar Mount Eden, wat eerder een vulkaan was, nu is het een mega-berg met een enorm diepe crater. Nog even wat foto’s gemaakt enzo, en door naar de aparte italiaanse paddenstoelen ijsjesman. Ik heb eigenlijk geen idee waarom hij geassocieerd wordt met paddenstoelen, maar het zal wel een reden hebben. Lekker ijs had hij in iedergeval! Yeah morgen naar Rangitoto Island, that should be fun!