Maori show, voedsel & bridesmaids - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Maori show, voedsel & bridesmaids - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Maori show, voedsel & bridesmaids

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

25 Juli 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

DEAR TROESKAS!

Vandaag zijn we naar Auckland museum geweest en hebben een maori show bijgewoond. Het was echt vet grappig! Natuurlijk moest hier ook echt een foto van gemaakt worden! Met een Maori-kerel ofcourse! Ohja, ik heb vanochtend ook nog even geskypt met papa, mama, opa, oma & Dennis. Na het museum hebben we in queenstreet boodschappen gedaan voor het eten van vanavond. We besloten om maar wat te gaan koken, en kregen van de begeleiders 160 NZD. Ik en een van mijn roomates, zou het voorgerecht maken, (salade) 3 andere personen de pasta en de pastasaus, en 3 personen voor het dessert wat chocolade mouse en vanille pudding was. De overgebleven 2 jongens zouden de tafel dekken, zorgen voor de drankjes en na afloop afwassen.
Het was erg gezellig en hebben ons goed vermaakt. S’avonds zijn we naar de bioscoop geweest, je kon zelf kiezen naar welke film je wou gaan. Uiteindelijk gekozen voor bridesmaids, nou het was geen aanrader, we lagen met zijn alle te slapen in de bioscoop. Al had ik ook best hoofdpijn, het was ook wel vermoeidheid denk ik. Na de bioscoop zijn we terug naar het hostel gelopen en gaan slapen.