Finally! I am in NEW-ZEALAND! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Finally! I am in NEW-ZEALAND! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Finally! I am in NEW-ZEALAND!

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

24 Juli 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

DEAR TROESKAS!

Eindelijk aangekomen in NZ!
Na een veel te lange reis, moe, slaperig, de mascara onder mijn ogen heb weggeveegt (voor hoever het er nog zat) werden we opgehaald door een van de begeleiders van het kamp.

Daarna gingen we door naar het zo gehete "youth hostel", niet bepaald luxe maar het is oke voor die paar dagen. Ik zit met 3 duitse meisjes in de kamer, het is wel gezellig!
Gedoucht, opgefrist en toen zijn we naar Auckland city gegaan. Iedereen had honger, dus zijn we even gaan snacken @MC Donalds.

Nog wat kleine boodschappen gedaan en terug naar het YHA (hostel)
S'avonds zijn we naar de skytower gegaan, daarna terug naar het YHA, nog wat geskypt,en uiteindelijk maar gaan slapen.