Japanners, Chinezen & Vietnamezen - Reisverslag uit Peking, China van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Japanners, Chinezen & Vietnamezen - Reisverslag uit Peking, China van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Japanners, Chinezen & Vietnamezen

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

23 Juli 2011 | China, Peking

DEAR TROESKAS!

Ik ben net geland in Hong-kong! In het vliegtuig zat ik naast een frans sprekende vietnamees en een frans pratende chinees. (Toen de foto genomen was, zat die chinees er nog niet) Maargoed, het was best wel gezellig, wat kunnen die mensen praten.

Ooh het vliegen leek echt oneindig te duren, dan weet ik ook wel dat ik niet een van de geduldigste ben, maar het leek wel niet op te schieten! Uiteindelijk toch geland in Hong-kong, waarna we al vrij snel de duitse/zwisterse INTO mensen vonden. Het was wel vet warm in hongkong, 33 graden! Lekker temparatuurtje toch?

Toen vlogen we verder met Air NZ, alleen het voedsel daar was echt niet te eten. Bij de KLM was het nog best lekker maar dat vieze voedsel van Air NZ, nee bedankt. Ik zat naast 2 andere Nederlandse jongens die ook met INTO naar Nieuw-Zeeland gingen, dat was opzich ook wel leuk.
Totdat ze foto's van je gaan maken als je slaapt met je onwijs charmante slaapmasker op. XD

1ND&2ND-TIME@AIRPLANE:NL-KLM-HKG-NZ

• 26 Juli 2011 - 10:34

Dennis:

Whahahaha, kortom je hebt je niet verveeld in t vliegtuig?
    En t voedsel, lekker toch die veel te kleine vieze kleffe voedsel porties?;D

Xxxxx dikkekus uit nederland