Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu Schiphol - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marit Onderberg - WaarBenJij.nu

Schiphol

Door: Marit

Blijf op de hoogte en volg Marit

22 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

DEAR TROESKAS!


Het is zover, de laatste dingen ingepakt en huppa! Door naar schiphol! Eigenlijk heb ik er best tegen op gekeken, maar ik vond het fijn dat er zoveel lieve familie en vrienden/vriendinnen waren!

We waren al vrij vroeg op schiphol, maar ik had 2 uur vertraging, dus hebben we gezamelijk wat gegeten en nog wat foto's gemaakt!

Ik vond het super dat jullie er allemaal bij waren!! En ik hou ontzettend veel van jullie allemaal!


Het avontuur is begonnen....


(verlopige) LASTDAY@HOLLAND

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Reizen/International-language school France/Highschoolyear New|Zealand/vegetariër/Modelfotografie/

Actief sinds 15 Mei 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 96342

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 12 September 2014

Si, si, je reviendrai bientôt!

22 April 2013 - 12 Oktober 2013

Une aventure nouvelle en France!

22 Juli 2011 - 04 Juli 2012

Highschool year New-Zealand! & Other Trips

Landen bezocht: